וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת התנועה חסמה את כביש 2 ו-4 כדי ללכוד נהגים שיכורים

16.6.2012 / 16:15

עשרות שוטרים ב-137 ניידות ו-50 אופנועים השתתפו בליל שישי במבצע אכיפה רחב היקף כנגד נהגים שיכורים, הכלל גם חסימות צירים נרחבות

משטרת התנועה מגבירה את הלחץ על נהגים שיכורים? אמש הפעילה משטרת התנועה הארצית בפיקודו של ניצב משנה אמנון איציקוביץ את אחד ממבצעי האכיפה הגדולים בשנים האחרונות. בזה לקחו חלק עשרות שוטרים ושוטרים צבאיים, 137 ניידות ו-50 רוכבי אופנועים של היחידה כדי ללכוד נהגים שיכורים.

לטובת המשימה, פשטו לובשי המדים על מוקדי בילוי ואף ביצעו חסימות נרחבות לצירי תנועה ראשיים כמו כביש החוף במחלף וינגייט ואף בכביש 4 לכיוון דרום בסמוך למחלף יבנה מהשעה 23:00 ועד 6:30 בבוקר יום שבת. בפעילות זו אותרו 147 נהגים שיכורים, הושבתו 113 כלי רכב, נפסלו 121 רישיונות נהיגה ו-18 נהגים נעצרו ונכלאו.

אגף התנועה של משטרת ישראל אף פרסם את תוצאות המבצע שכונה "לילה לבן" בדף הפייסבוק שלה, דבר שגרר תגובות תומכות מחד במאבק בנהגים השיכורים כמו זו של אלכס שאמר "עבודה מבורכת. כל הילדים שראו את זה עכשיו - יחשבו פעמיים לפני שינהגו שיכורים או ייסעו עם נהג שיכור בחופשת הקיץ הקרובה. כל הכבוד !"

אולם מנגד, גם תגובות זועמות על הבחירה בחסימת צירים נרחבת שכזו שפוגעת בכלל ציבור המשתמשים בכביש. כך התבטא דויד מלול: "עבודה מבורכת, אבל למה לעזאזל אני צריך לעמוד בפקק בשעה כזו מאוחרת. תאתרו את השתיינים ביציאה מהמועדונים עוד לפני שהם עולים לרכב ולכביש הראשי". פיליפ רוזין היה אף חריף יותר בדבריו: "בתור מישהו שעבר בנתיב הנגדי וראה את הפקק שנפרס על קילומטרים אין פה שום כל הכבוד אלא פשוט החלטה ברברית חסרת כל הגיון ומחשבה שמאוד מאוד מתאימה למשטרת ישראל. לעכב מאות אם לא אלפי מכוניות וליצור פקקי ענק זה לא ציון לשבח, אלא טמטום לשמו".

בשנה האחרונה עלו בהתמדה מבצעי האכיפה של משטרת התנועה כנגד נהגים שיכורים, לאחר קביעת סדר עבודה חדש על ידי ראש אגף התנועה ברונו שטיין. מדי סוף שבוע, לוכדים שוטרי היחידה עשרות נהגים שיכורים ואף מחרימים את כלי הרכב של אלו.

עוד חדשות רכב בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully