וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה תראו 1,000 מכוניות פרארי?

פרארי תגיע למסלול סילברסטון בעוד שלושה חודשים עם אלף מכוניות, כדי לקבוע שיא גינס למצעד הגדול ביותר למכוניות היצרן האיטלקי. גם אתם תהיו שם?

אם אתם רוצים לקחת חלק בקביעת שיא גינס עולמי, היסטורי, כדי שתארזו את הפרארי שלכם על אוניה ותנדדו עימה לבריטניה ב-14 בספטמבר. היצרנית האיטלקית תנסה לחבר 1,000 מכוניות פרארי (ללא הגבלות השתתפות על דגמים זהים) ולרסק את השיא של עצמה, שעומד כיום על 490 מכוניות יחד, במקום אחד. עד כה, נרשמו 600 כלי-רכב בתוך חודש ימים, כך שאפשר לשמור על אופטימיות

הפסטיבל המוטורי יערך בסופ"ש של ה-15 וה-16 בספטמבר הקרוב, במסגרת "ימי מסלול למכוניות פרארי". היצרנית ממרנאלו הספיקה עד כה להפיץ לשלוחותיה בעולם הנחיות רשמיות בהן ביקשה לשכנע בעלי פרארי להתפקד בתאריך החגיגי. הזרוע הצפון אמריקנית של פרארי טוענת שהיא תנסה טרם הגעת השופטים אף לנהל שיירה של 1,000 מכוניות פרארי נעות על המסלול. "אנחנו בהילוך גבוה, וישנן כבר מאות מכוניות שעומדות בתור. אני בטוח שנשבור את השיא ונצליח לעשות פה משהו מיוחד", כך מארגני האירוע.

אבל לא רק שיאים שייכנסו לספר ירוסקו בסילברסטון. בפעם הראשונה, תחשוף פרארי מכוניות פיתוח על בסיס פרארי 599XX, וכן תופענה מכוניות היסטוריות מחטיבת המירוצים ועוד קלאסיקות ואספנות שיוצאות החוצה פעם בשמיטה. נוכחות חלקית תהיה גם לקבוצת הפורמולה 1 שתקיים במקום הרצאות קצרות על מירוצי הפרארי 'טרופאו' וה'צ'אלנג' המסורתיים, ולאחר ההכרזה על השיא החדש, בעלי מכוניות פרארי ומועדוני הרכב יתחרו ביניהם על המסלול.

כרטיסים ניתן להשיג דרך דרך אתר המארגנים, או בקופות. המחיר לאדם עומד על 15 לירות שטרלינג ליום אחד (90 שקלים), או 20 לירות שטרלינג לסופ"ש מלא (120 שקלים). ילדים מתחת לגיל 15 פטורים מתשלום.

עוד הרבה על פרארי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • פרארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully