וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולוו חותכת מחירים, מתקרבת לעם

מוזילה את עלויות דגמיה בשיעור של עשרות אחוזים. וולוו S60 צונחת ל-189 אלף שקלים, וולוו XC60 הופחתה ל-289 אלף שקלים

יבואנית מותג וולוו לישראל קבוצת מאיר, מקצצת את מחירי דגמי המנהלים, הסלון והפנאי במסגרת מהלך אסטרטגי שבוצע בשיתוף היצרנית העולמית. שני הדגמים המובילים – S60 ו-XC60, יחלו כעת במחירים הנמוכים בכ-30 אלף שקלים ויותר, ממחירם הקודם. ירידות מחירים קיצוניות נרשמות גם בכל שאר מכוניות החברה.

מחירה המעודכן של מכונית המנהלים וולוו S60, יעמוד מעתה על 189 אלף שקלים בגרסת ה-T4 קינטיק. מהדורת ה'ביזנס' יורדת ל-220 אלף שקלים במקום 246 אלף שקלים, והבכירה בהיצע עם מנוע T5 ברמת 'אקטיב' קוצצה ב-20 אלף שקלים אל 270 אלף שקלים. בקבוצה זו, עלותה של הגרסה הבסיסית, מתחככת במכוניות כמו פולקסווגן פאסאט, אופל אינסיגניה וסקודה סופרב.

בפלח הקרוסאוברים, השוק החם ביותר בענף הרכב, וולוו XC60 צולל בכמעט 40 אלף שקלים למחיר התחלתי של 289 אלף שקלים, במקום 329 אלף שקלים. כך גם כל יתר אחיו שנחתכו ב-30 עד 40 אלף שקלים כולל ה-R דיזיין היקר ביותר, שיעמוד מהיום על מחיר של 409 אלף שקלים לעומת 445 אלף שקלים. מחירו של ה-XC60 אמור להפוך אותו אטרקטיבי גם מול פורד אדג', אודי Q3 וב.מ.וו X3.

את הירידה החדה ביותר, רושמת מכונית הסלון המפוארת וולוו S80 בגרסת 'ביזנס'. השודית הגדולה מוזלת ב-45 אלף שקלים ל-299 אלף שקלים. שתי המהדורות הבכירות ירדו ב-39 אלף שקלים והפשוטה שבהן ב-20 אלף שקלים ל-270 אלף שקלים.

"למעשה מדובר במהלך ראשון מתוך סדרת מהלכים שמטרתם חיזוק המותג ומיצובו במקום צעיר ותוסס יותר. אנחנו מאוד מאמינים באיכויות הרכב וצופים השפעה חיובית ומפתיעה בעוצמתה על תפיסת המותג בקרב לקוחות הפרימיום", כך תומר כהן מנכ"ל חברת מאיר. עוד הוא מוסיף כי "תג המחיר החדש והאטרקטיבי, פותח בפנינו אפשרות מרתקת לחשיפה ומכירה לקהלי יעד חדשים וצעירים יותר. כך למשל ה- S60 תהפוך רלבנטית למנהלים בכירים כבר בשלב מוקדם יותר בקריירה".

עוד הרבה על וולוו בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully