וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליקויים ברכבי לימוד נהיגה

משרד התחבורה מהדק את הפיקוח על כלי-רכב ללימוד נהיגה. במסגרת מבצע שנערך לאחרונה עלה כי 11 אחוזים התגלו כבעלי ליקויי בטיחות מסוכנים, והורדו מהכביש

לומדים נהיגה? כדי שתבדקו עם מורה הנהיגה שלכם שהרכב במצב תקין. מנתונים שמפרסם משרד התחבורה, 11 אחוזים מכלי-הרכב המשמשים ללימוד נהיגה התגלו כבעלי ליקויים בטיחותיים והורדו מהכביש. זאת במסגרת מבצע שערך משרד התחבורה בתמיכת ניידות של אגף התנועה ברחבי הארץ.

במהלך הפעילות נבדקו 73 כלי-רכב להוראת נהיגה. שמונה כלי-רכב חשפו בעיות בטיחותיות בדרגות חמורות, מהם מכונית פרטית אחת, שני אוטובוסים, שתי משאיות ושלושה קטנועים. לדברי משרד התחבורה, באחד האוטובוסים התגלו שתי תקלות במקביל – נזילת דלק ודליפת אוויר ממערכת הבלמים. באוטובוס אחר התגלו צמיגים פגומים, בקרת ABS משובשת, ונזילות שמן מהמנוע, ובמשאית אחת נזילות שמן, צמיגים לא תקינים ונזילות מתיבת ההגה.


עוזי יצחקי, מנכ"ל משרד התחבורה, ציין כי זוהי פעילות חיונית לשמירה על בטיחות הנהגים והמשתמשים בכבישי ישראל, והגופים המפקחים ימשיכו להדק את הביקורת על מכוניות הוראה מכל הסוגים: "אגף הרישוי ימשיך לפעול כנגד מורי נהיגה שאינם מתחזקים כראוי את כלי הרכב, וכך מסכנים את עצמם, התלמידים והסובב אותם".

עוד חדשות בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully