וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי איכותית: לקסוס

בפעם השנייה ברציפות זוכה לקסוס בתואר הנכסף במסגרת מבחני JD פאוור בארה"ב. פורשה גם בצמרת יחד עם קדילאק ומנגד צוללות פיאט, קרייזלר, סמארט ופולקסווגן לתחתית

לקסוס היא המכונית האיכותית ביותר על פי מבחני JD פאוור לשנת 2012, זו הפעם השנייה ברציפות. מותג היוקרה של טויוטה רשם רק 73 תלונות לכל 100 מכוניות במשך שלושת החודשים הראשונים של הבעלות, והבטיח את המקום הראשון. בצד המפסידים, ירדות חדות התחוללו במותגי פיאט, קרייזלר,סמארט, פורד ועוד.

ההפתעה הגדולה ביותר על פי JD פאוור היא חברת יגואר, שהצליחה לזנק מהמקום ה-20 אשתקד היישר לסגנות לצד לקסוס. יגואר צברה רק 75 תלונות לכל 100 מכוניות, כשאחריה בהפרשים זעומים פורשה, קדילאק והונדה שסוגרות את החמישיה הראשונה. בהמשך מותג אקיורה (הונדה), אינפיניטי, טויוטה, מרצדס וב.מ.וו.

הסקר של JD פאוור נערך בין פברואר למאי ומקיף 74,000 משובים. זהו סקר מקדמי, ולכן הלקוחות עונים על 228 שאלות בהן הם מתבקשים לדרג את איכויות המוצר, אמינותו, ורמת שביעות הרצון רק במשך שלושה חודשים של החזקה.

פורד, טרם השלימה את כל התיקונים והעדכונים לממשק 'מיי פורד טאץ', ועל כן תוצאות הסקר משקפות את מיקומה הבעייתי. החברה האמריקנית סיימה במקום ה-27 עם לא פחות מ-118 תלונות לכל 100 מכוניות. "מערכת המיי פורד טאץ' היא פשוט פרובלמטית, ונהגים מעירים ליצרן שקשה להם לשלוט בכל הפקדים שלה בצורה חלקה", כך אומר דייב סרגנ'ט, סגן נשיא JD ל'דטרויט ניוז'.

הצניחה הדרמטית במסגרת הסקר הייתה של מותג קרייזלר, שנפל למקום ה-25 ואיבד תשעה מקומות בדירוג. מצד שני, מותגי הליבה כמו ג'יפ, ודודג' עלו מקום אחד או שניים. פיאט, השותפה של קרייזלר, השוותה את התוצאות הגרועות ביותר בסקר יחד עם סמארט של דיימלר, והגיעה למקום האחרון עם 151 תלונות מצד נהגים לכל 100 מכוניות.

עוד שינויים חדשים, לטוב ולרע, נרשמו ביונדאי שנפלה מהמקום ה-11 למקום ה-18, וניסאן שעלתה 12 מקומות מהמקום ה-24 למקום ה-12. מאזדה היפנית סיימה במקום טוב באמצע, עם 97 תלונות לכל 100 מכוניות, קיה עם 107 תלונות, סובארו 109, סוזוקי 115, מיצובישי 124, וולוו 108. המכונית האמינה ביותר הייתה פורשה 911, שרשמה רק 44 תקלות לכל 100 מכוניות בשלושה חודשים, ובקרב המותגים העממיים, הייתה זו טויוטה קורולה שהגיעה למקום הראשון עם הכי פחות בעיות.

עוד מפי הבוחנים כי ג'נרל מוטורס במגמת התחזקות. "אלה הן התוצאות הטובות ביותר של החברה האמריקנית מזה 26 שנים", אומר סרגנ'ט. פולקסווגן, קונצרן הרכב הגדול באירופה, לא זכה למחמאות כאלה, למרות שיפור של ששה אחוזים ברמת האיכות בהשוואה לשנה הקודמת. "הפאסאט והחיפושית החדשות תרמו לנו, אבל עדיין הייתי רוצה לראות אותנו מטפסים לפחות 10 מקומות השנה. זה לא תואם את התחזיות שלנו", כך נשיא פולקסווגן ארה"ב, ג'ונתן בראונינג.

עוד הרבה חדשות בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully