וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעת חוק: המשטרה תדווח לעיריה על כל תאונה

על פי הצעת החוק של ח"כ זאב ביילסקי, בוחני תנועה יחויבו לשלוח דיווח מהשטח ישירות לממוני תאונות בעיריה, כדי שאלה יוכלו להפיק לקחים ולטפל בליקויים

אחת הבעיות הגדולות בערים היא היעדרה של תקשורת הדוקה בין העיריה לגורמי האכיפה. תאונות רבות וקטלניות מתרחשות מידי יום בשטח הומה אדם ורכב, בין אם בגלל תשתית פגומה או ליקויים אחרים, אך המשטרה, בשל הוראה לא מוסדרת, אינה מדווחת לראשי הערים מה קרה בפועל, וכיצד ניתן לתקן את המצב.

אי לכך, וכצעד ראשון לצמצם את התופעה ולהביא לשדרוג בערוצי המידע בין הגורמים, ביום ראשון הקרוב ה-24 ביוני תדון ועדת החקיקה בהצעת חוק חדשה (תיקון פקודת התעבורה) של ח"כ זאב ביילסקי ממפלגת קדימה, לפיה יועבר דיווח לאחראי על תאונות דרכים בכל רשות מוניציפלית, במקרה ואירעה תאונת דרכים בשטח עירוני בשיפוטה.

לדברי השר ביילסקי, לרשות המקומית ישנה השפעה רבה על המתרחש בשטח, ועליה מוטלת האחריות לטפל במפגעים המסכנים את משתמשי הדרך והולכי-הרגל כגון עמודי תאורה מסוכנים, בורות מים, כבישים משובשים בצורה חמורה ועוד, וכן עליה להיות בקשר רציף עם המשטרה בכל משך האירוע.


במסגרת הצעת החוק, הסעיף הראשי מורה כי בוחן התנועה ישלח דוח מפורט על נסיבות המקרה לרשות שבשטחה אירעה התאונה. במידה ומדובר בתאונה בכביש בינעירוני, יישלח דיווח למע"צ ולחברה הלאומית לדרכים. בצורה זו, ניתן יהיה לחבר בין כל המעורבים ולמנוע הישנות המקרים במקום.

עוד חדשות בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully