וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשמכונית-על פוגשת דוגמנית-על

סדנת אינדן דיזיין מורחת על המכונית שלה דוגמנית-על ומפיצה סט שיפורים למכונית האקזוטית SLS AMG, עם תפוקה מתוגברת ל-623 כ"ס. על קימורים וגימורים

הצלם המנוסה של סדנת השיפורים 'אינדן דיזיין', אולף פיצר, המתמחה בצילומים אירוטיים, טוען שבחורות מושכות ליד מכוניות הן כמו "לעוף באוויר ולא לחשוב על שום דבר אחר מסביב". אולי זו הסיבה שבגינה בחר בדוגמנית הגרמניה קטיה רונילו כדי לפאר את עמודי המפרט של קיט השיפורים החדש של מרצדס SLS AMG, שהיא בעצמה מתהדרת בזוג כנפיים מלכותיות ("גולווינג").


אינדן דיזיין לקחה את הבסיס המצוין של AMG, וחילצה קצת מעבר לגרסת המפעל. מנוע ה-6.2 ל' V8 מוציא בזכות מצרף שיפורים (כיול מחשב מנוע, מערכות בקרה חדישות לתיבת ההילוכים, מערכת פליטה מוגדלת ועוד), הספק של 623 כ"ס, משמע עלייה של כמה עשרות כוחות סוס לערך מהמכונית הרגילה. לא חריג, ועל כן הביצועים נותרו די זהים: האצה ל-100 קמ"ש ב-3.8 שניות ומהירות מרבית של 328 קמ"ש (תוספת מינורית של 10 קמ"ש).


מבחינה קוסמטית, יש ל-SLS המשופרת של אינדן רשימה מצומצמת של פריטים שירדו ממדפי הסדנה: גוון כסוף עמוק, חישוקי 21 אינטש עם הטבעות המותג, מושבים עליהם ניתן לתפור את שם הנהג בגוונים ייחודיים, בקרת בידור משודרגת, ודיפונים בצבעים שלא תמצאו אצל היצרנית מרצדס. אם המפרט הזה קולע לטעמכם, היו מוכנים להוסיף על 2.2 מיליון השקלים שהוצאתם עבור המכונית, עוד 20 אלף יורו (100 אלף שקלים לפני מס).

ואם בטעם וחן עסקינן, נשלים את חובתנו ונספר אודות הכוכבת בתמונות. אז מלבד היותה דוגמנית, קטיה רונילו היא פליטת ריאלטי ושחקנית בערוץ הטלוויזיה הגרמני RTL. היא השתתפה בתכניות כמו "הרווק", ובחייה המקצועיים מלמדת ריקוד אמנותי וריקודי במה. שאיפותיה כמו כל אמנית בחיתולים הן להגיע רחוק ולעלות על מטוס ללוס-אנגל'ס ולקבל תפקיד בתכנית בידור בפריים טיים. כרטיס כניסה עושה רושם כבר יש לה, שכן אחד האנשים המפורסמים ביותר בעולם לו מרצדס SLS AMG ובכלל איש נגוע במוטוריקה הוא מנחה תכניות האירוח ג'יי לנו, שלבטח קיבל במייל את התמונות הקשות האלה.

מרצדס SLS AMG מסדנת אינדן דיזיין. אתר יצרן
מרצדס SLS AMG מסדנת אינדן דיזיין/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully