וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: מאזדה 3 מתעדכנת ומשפרת אבזור

המשפחתית של מאזדה משודרגת בישראל לחבילות אבזור נדיבות מבעבר, כדי להפוך אותה אטרקטיבית יותר מול המתחרות

יבואנית מאזדה דלק מוטורס משדרגת את המשפחתית הכי חשובה שלה, מאזדה 3. מלכת המכירות לשעבר שנושלה ממעמדה על ידי יונדאי (ופורד), תעודכן בישראל על פי מתיחת פנים חלקית (גריל, פגוש תחתון בחזית, פנסי ערפל, ופגוש תחתון מאחור) שבוצעה לה אשתקד, ותשווק בישראל עם חבילת אבזור גבוהה יותר, במחיר זהה, בהתאם למנועים המוצעים בה – 1.6 ל' ו-2.0 ל'.

רמת הגימור 'קומפורט' למעשה הוסרה, ובמקומה תשובץ גרסת ה'ספיריט' החל במנועי 1.6 ל' עממים. כלומר, גרסה זו תקבל מעתה את כל הפריטים שהיו חלק מחבילת המפרט של המנוע הבכיר, במחיר דומה של 127 אלף שקלים. הסט כולל מעתה בקרת שיוט, חישוקי סגסוגת 17 אינטש, חלון שמש בגג, הגה וידית הילוכים מצופים עור, ששה רמקולים ועוד. לדגם גם חיישני תאורה וחיישני נסיעה לאחור כסטנדרט.

תא הנוסעים עודכן קלות בשילובי צבעים שונים, כולל תאורת מחוונים חדשה ופסי אלומיניום המדגישים את קווי הקונסולה. אין שינוי ברמת החומרים.

נוסף על כך, אפשר גם לבחור במנוע ה-2.0 ל' (150 כ"ס, תיבת חמישה הילוכים אוטומטית) ברמת אקטיב מוזלת שהייתה בעבר מחוברת רק אל גרסת ה-1.6 ל'. מחירה של המהדורה הזו יעמוד על 127 אלף שקלים, ואליה התווספה בקרת אקלים מפוצלת, וכן חישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינטש וצמיגים ברוחב 205/55.

יתר הדגמים במאזדה 3 נותרו כמעט ללא שינוי. המחירים יחלו ב-123 אלף שקלים (1.6 ל' אקטיב), ועד 139 אלף שקלים (2.0 ל' ספיריט).

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

ממשיכים לדבר על מכוניות ואופנועים בפורום הרכב של וואלה!

עוד הרבה על מאזדה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully