וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: סובארו XV ידני ב-155 אלף שקלים

יבואנית סובארו תחל למכור את רכב הפנאי החדש XV גם בשידוך לתיבת הילוכים ידנית לה ששה יחסי העברה. המחיר, החל מ-155 אלף שקלים

יותר מחודש לאחר שנחת בארץ והצטרף לפלח עמוס ומתוח, 'יפנאוטו' יבואנית סובארו לישראל מחזקת את הקרוסאובר החדש XV ותציע למכירה גרסה נוספת לרכב הפנאי כשהוא מצויד בתיבה ידנית ששה הילוכים. לדברי המנכ"ל אורן חסון ההחלטה התקבלה לאור הביקוש הגבוה שנרשם בחברה מאז השקתו ונוכח רמת השימושיות הגבוהה: "כבר עתה אנו דורשים מהיצרן להגדיל משמעותית את כמויות הייצור לשוק הישראלי".

בחזיתו של ה-XV שוכן מנוע 2.0 ל' אטמוספרי בעל תפוקה מרבית של 150 כ"ס ו-20 קג"מ. תיבת ההילוכים הידנית מחוברת להנעה כפולה ודיפרנציאל מוגבל החלקה, וזאת תאיץ אותו ל-100 קמ"ש בזמן של 10.5 שניות (10.7 ברציפה) ועד מהירות מרבית של 187 קמ"ש. המאפיין המרכזי בגרסה הידנית לפי סובארו הוא נתון צריכת דלק נמוכה, הבא לידי ביטוי בממוצע של כ-14.5 ק"מ לליטר בנזין לעומת 15.1 ק"מ לליטר בגרסה הבכירה.

רמת האבזור של ה-XV הידני כוללת מנגנון 'עצור וסע', חישוקי אלומיניום בקוטר 17 אינטש, מערכת שמע מקורית, בקרת אקלים מכאנית, מחשב דרך, משענת יד, מסילות לגג ועוד. בצד הבטיחות ישנן שבע כריות אוויר, מערכות בקרה ליציבות ובלימה, וכן ניתוק אוטומטי לכרית האוויר בצד הנוסע (סטנדרטי בדגם) וכל שאר תכונותיו המוכרות.

בקו הגוונים ניתן לבחור מתוך עשרה ולהצליב עם שני גווני פנים (שנהב יוקרתי או שחור ספורטיבי). מחירו בישראל של הדגם הידני יחל ב-155 אלף שקלים, לעומת 160 ועד 173 אלף שקלים בדגם הרציף.

סובארו XV במבחן משווה מול מאזדה וקיה

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully