וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוך ניסאן, הפוך

ניסאן ליף החשמלית קבעה שיא גינס בנהיגה בהילוך אחורי כשהשיגה ממוצע של 89 קמ"ש על מסלול מירוצים. הנהג סבל בעיקר מכאבים בצוואר

הרבה שיאים נשברים לאחרונה ברחבי העולם. רק אתמול דיווחנו על אודי R8 אי-טרון חשמלית שריסקה שיאי מהירות בגרמניה, וכעת מגיע עוד הישג חסר תקדים מבריטניה שנקבע על ידי ניסאן ליף חשמלית שנכנסה לספר השיאים של גינס במסגרת פסטיבל המהירות בגודווד.

בידיו של נהג המירוצים טרי גרנט, הצליחה ניסאן ליף האקולוגית לנסוע לאורך 1.9 קילומטרים במהירות ממוצעת של 89 קמ"ש – בהילוך אחורי! טכנית, לא מדובר כנראה במשימה מסובכת במיוחד מאחר וההילוך היחיד של התמסורת מאפשר לה לנהוג באותה המהירות לשני הכיוונים. הסוללות שמותקנות במרכזה מקנות למכונית מרכז כובד נמוך, ולכן היא שומרת על יציבות כיוונית גבוהה.

גרנט, שאשתקד נהג בניסאן ג'וק טורבו על שני גלגלים בפסטיבל המהירות, סיים את המסלול בזמן של 1.37 ד', והיה מאושר בסיום המקצה כשהגיע לקו הגמר ללא אירועים בטיחותיים מסוכנים: "הייתה לי פה מכונית מצוינת עם הנעה שקל להשתלט עליה. תאורטית, היא מסוגלת לנוע אחורה במהירות גבוהה יותר, אבל אני חושב ש-89 קמ"ש זה מספיק הפעם. התלונה היחידה שלי היא שנותרו לי עוד כאבים בצוואר מלהביט מעבר לכתפיים".

עוד הרבה על ניסאן בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully