וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאזדה 2 חשמלית נכנסת לפעולה

החל מאוקטובר מאזדה תחל למכור את ה-2 החשמלית בליסינג במסגרת תכנית הרצה במדינת המוצא בלבד. תכסה 200 ק"מ בין טעינות

בינואר האחרון הודיעה מאזדה כי מכונית הסופר-מיני שלה דמיו (הנמכרת בישראל כמאזדה 2), תוצע למכירה גם בגרסה חשמלית. כעת, פחות משנה לאחר הפרסומים מאזדה משחררת תמונה ראשונה שלה וכן הודעה רשמית כי היא ערוכה לשווקה בליסינג בעוד שלושה חודשים. יחד עם כך, בינתיים לא תוציא אותה מחוץ ליפן.

המאזדה החשמלית תשמור על מרחבי הפנים שלה ומידותיה הרשמיות, למרות גזילה הכרחית (אך קטנה מתברר) של שטח הטעינה לטובת הסוללות (לי'תיום יון). חווית הנהיגה לדברי החברה לא תפגם וכך גם הנוחות, השימושיות וכל התכונות שהטמיעה באחותה הרגילה. משקלה יעמוד על 1.18 טון, כלומר כבדה ממהדורות הבנזין והדיזל בלפחות 100 קילוגרמים.

מאזדה 2 חשמלית. אתר יצרן
מאזדה 2 חשמלית/אתר יצרן

מערכת ההנעה מבוססת על מנוע חשמלי בתפוקה של 105 כ"ס ו-15.3 קג"מ בשידוך להילוך אלקטרוני המעביר את העוצמה לגלגלים בחזית. לא ידועים זמני המיאוץ שלה, אך טווח הנסיעה על כוחן של הסוללות עומד על 200 קילומטרים בין טעינות, ואותן אפשר להטעין מחדש בתוך שמונה שעות משקע ביתי, או ב-40 דקות מעמדת טעינה מהירה שתאפשרנה ל-2 הירוקה 80 אחוז מהתפוקה המקסימלית.

על פי הסכמים של מאזדה מול ממשלת יפן, החברה תוכל להחכיר 100 עותקים של ה-2 החשמלית בפעימה הראשונה לצרכי התנסות וביקורת, כאשר רוב הלקוחות מרוכזים בסמיכות למתחם המרכזי של מאזדה בצ'וגקו במערב המדינה. עלותה ביפן עומדת על 3,577,000 יין, שהם כ-175 אלף שקלים לפני מס.

עוד הרבה על מאזדה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • מאזדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully