וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

GMC חושפת צד פראי

מותג GMC אולי גוסס ודועך, אבל עיצובים מהפכניים מכל העולם ממשיכים להפיח חיים באמריקה הקלאסית. מעצב מאיטליה עושה להם כבוד גדול

הסיבה שלא שומעים יותר על GMC, בטח לא ברמת התפוצה של שני העשורים הקודמים, היא משום שרוב הדגמים המיוצרים זהים כמעט לחלוטין לדגמי בעלת הבית שברולט, ועל כן והיא מתקשה ליצור הפרדה בעיני הקהל; אם תיקחו למשל את GMC סיירה, תגלו שהיא תאומה של שברולט סילברדו למעט הכיתוב המתנוסס לה על הגריל, והקרוסאובר אקדיה מבוסס על ביואיק אנקלייב (שברולט טרוורס). בקיצור, מקוריות לא נמצאת שם בשפע.

אי לכך, רעיונות חדשים חייבים להגיע ממקומות לא שגרתיים, והנה דוגמא ממכון האמנות בטורינו איטליה פרי ידיו של מעצב צעיר בשם אלדו שורמן, שהמציא דגם דמיוני: GMC הוט-רוד. המחלקה האחראית עליו ביקשה מהסטודנטים לשרטט מכונית שתפתה את הקהלה אמריקני על פי המורשת ההיסטורית ולפי טעמו, מכונית בסגנון זה תעשה את העבודה נאמנה.

ההוט-רוד של אלדו משלבת קצת מבריטניה וקצת מאמריקה. הוא עיבד את דמותה של הקייטרהם סופר 7 הבריטית יחד עם קמארו ומכונית באגי חופים, והתאים לה את ההופעה החיצונית המוגזמת של מכוניות ה'הוט-רוד' חורכות האספלט מארה"ב. המנוע לפי התיאורים שלו יהיה שמונה צילינדרים קדמי בשידוך לתיבת ששה הילוכים ידנית שתעביר את העוצמה לסרן האחורי (גם בחלומות צריך לבחור בקו מנחה).

למרות שהיא נראית "עירומה", הוא טוען שכל איזוריה החשופים מכוסים בזגוגית מחוסמת המסוגלת לעמוד בכל תחלואי מזג האוויר וניתן להחליף לה פנלים לצבעים שונים כדי לגוון את האווירה הפנימית והחיצונית. מצד שני, אין לה דלתות אמיתיות, מותקנים שני מושבים בלבד ואין תא מטען נורמלי לנשיאת ציוד.

GMC עוקבת אחר קונספטים ומפתחת לא מעט מהם בשנים האחרונות (כולל גרסאות חשמליות). האם הדגם הזה יצוד את עיניהם? לא היינו בונים על זה, אבל האדם מאחרי המכונה בהחלט עלול למצוא את עצמו על הכוונת שלהם.

עוד חדשות בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • gmc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully