וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: רנו פלואנס ספורט

השלוחה הדרום אמריקנית של רנו-ניסאן השיקה גרסת ספורט קלילה למשפחתית רנו פלואנס עם 180 כ"ס. לא אצלנו, כנראה

רנו פלואנס אינה נקשרת עם מונחי ביצועים בענף הרכב. מייד עולה לראש גרסתה החשמלית של בטר-פלייס, הדיזל השימושית או הליסינג הנפוצה בציים ובחברות. אבל רנו-ניסאן מפתחת דגמים לכלל העולם ובכל מיני נפחים ועתה, היא חשפה דרך השותפה סמסונג גרסת ספורט "חמה" למשפחתית שלה עם 180 כ"ס בקנה. היא מיועדת בלעדית ליבשת הדרום האמריקנית היכן שהחברה הצרפתית שואפת להתפתח ולצמוח על מנת להגדיל את מכסת ההכנסות. כפי שמסתמן כרגע, היא גם תישאר שם.

המכונית תימכר באמריקה הלטינית כ-SM3 עם כיתובי 'פלואנס ספורט' נקודתיים בקבינה כדי לבדל אותה מהשאר. חיצונית אין בינה לבין הדגם הרגיל של הפלואנס הבדלים חזותיים משמעותיים להוציא שימוש בחישוקי סגסוגת גדולים יותר בקוטר 18 אינטש. עוד היא מקבלת כסטנדרט נורות LED ופגושים עם שיבוץ פנסי ערפל גדולים. בתא הנוסעים גלגל הגה ספורטיבי, תפירות עור ומערכת בידור משודרגת עם ניווט חכם.

המנוע הוא 2.0 ל' אטמוספרי המספק 180 כ"ס ו-30 קג"מ בחיבור אל תיבת הילוכים ידנית לה ששה יחסי העברה. מהמקום מאיצה המשפחתית הענקית ל-100 קמ"ש ב-8.6 שניות ומהירותה המרבית עומדת על 132 מיילים לשעה, שהם כ-212 קמ"ש. היא צורכת ליטר בנזין בכל 12 ק"מ בנסיעה משולבת.

הפלואנס ספורט תזכה לבכורה רשמית בארגנטינה עם מחיר התחלתי של 23 אלף דולרים, או 105 אלף פזוס (כ-92 אלף שקלים לפני מס). נכון לעתה כפי שצוין, ולמרות שיקווה של הפלואנס במדינות המזרח התיכון במקביל אל איזורים אסטרטגיים אחרים, אין לחברה שום כוונה להפיץ אותה מעבר לגבולות דרום אמריקה.


מיבואנית רנו לישראל קרסו מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי הדגם משווק בארגנטינה ואינו מיועד להגיע לישראל (גם בשל היותו בתקן יורו 4 ככל הנראה).

עוד הרבה על רנו בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully