וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפא רומיאו מיטו מקבלת מנוע זעיר

מנוע הטווין-אייר החסכוני מגיע לאלפא רומיאו מיטו כדי לפנות לקהל רחב יותר. 85 כ"ס הם לא מעט מידי לאלפא מודרנית וכבדה?

מנוע הטווין-אייר המעוטר של פיאט שזכה ב-2010 בתואר מנוע השנה, הושתל לאחרונה בחזיתה של אלפא-רומיאו מיטו החביבה. זהו נדבך נוסף בהתכנות המותג האיטלקי שבשנים האחרונות דגם מכל מה שיש לבעלת הבית במחסן על מנת לפתח את קו הדגמים ולנפח את קופת הרווחים.

מנוע הטויין-אייר, עליו תוכל לקרוא בהרחבה במבחן של פיאט 500, מחלץ מנפח של 875 סמ"ק בהגדשת טורבו תפוקה של 85 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-15 קג"מ החל מ-2,000 סל"ד. השידוך במיטו יהיה רק לתיבת הילוכים ידנית לה ששה יחסי העברה עם זמן האצה ל-100 קמ"ש ב-12.5 שניות ומהירות מרבית של 170 קמ"ש. בין מעלותיו של המנוע צריכת הדלק כאמור, וזו מסתכמת ב-23 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. פליטת דו תחמוצת הפחמן נמוכה מאוד אף היא ועומדת על 98 גק"מ – פער של 30 אחוזים בממוצע לעומת מנוע בעל ביצועים דומים.

החיבור בין מנוע זה למיטו חייב מספר שינויים במערכת הטכנולוגית ובשל משקלה - 1.1 טון. בורר ה-DNA של המיטו פועל כעת לווסת את המנוע אל מצב ספורטיבי כמעט ברוב שלבי הנסיעה ומנגד, מפעיל הפחתה של מספר אחוזים בעקומת המומנט – עד 11 קג"מ במצב נהיגה "נורמלי". לדברי פיאט, המיטו לא תרגיש לנהגים רדומה אפילו תחת נהיגה מנהלית, שכן מגדש הטורבו הקטן מזרים זמינות כוח גבוהה באופן רציף.

אלפא רומיאו מיטו משווקת כיום בישראל עם מנוע 1.4 ל' בהספקים שבין 105 ל-170 כ"ס (תלתן ירוק). לא ידוע בשלב זה אם מנוע הטווין אייר יעשה את דרכו גם לישראל.

עוד הרבה על אלפא רומיאו בוואלה! רכב
הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully