וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד פרטים על הונדה CR-V החדש

הגרסה האירופאית שתגיע לישראל ב-2013 מצוידת במנוע 2.0 ל' 155 כ"ס, הנעה קדמית או כפולה ותיבה אוטומטית בעלת חמישה הילוכים

הונדה חשפה היום (רביעי) עוד פרטים אודות הגרסה האירופאית של רכב הפנאי הפופולארי שלה CR-V, שיופקד במפעל הייצור של החברה בבריטניה (סווינדון). הדור הרביעי (מאז התחלת הסדרה ב-1995) עבר מקצה שדרוגים היקפי וחונך בקרביו טכנולוגיות חדישות בתחום המנועים, מערכות הבידור, הבטיחות, השימושיות והאיכות בחלל הפנים.

חשיפתו מגיעה חודשים ספורים לאחר התאומה מארה"ב, ועושה רושם שמעצבי הונדה הותירו את הפרצוף בחזית ללא מתיחות חדשות, להוציא הבדלים מינוריים בעובי השבכה וחידוד קל של בתי התאורה והפגושים. בהונדה מקווים לנגוס גם בחלק מרכבי הפנאי האירופאיים, ולכן העכוז דומה ומזכיר בצורתו את דגמי וולוו. "אנחנו קוראים לזה עיצוב "דק שכבתי" כך מסביר מעצב החברה מנבו קונקה.

הונדה לא התעסקה עם גודלו של ה-CR-V הקודם, ועל כן התמקדו כיצד לרווח את תא הנוסעים תחת ההגבלות הקיימות של הפלטפורמה. "למרות שהוא קרוסאובר, רצינו להעביר לנהג תחושה של מכונית פרטית גדולה" מוסיף קונקה. הנהג ימצא כי יש לו מרווח נוסף לפדחת, שכן גובה המושב הונמך בסנטימטר ובשורה השנייה בכמה מילימטרים. יכולת נשיאת ציוד תפחה ב-148 ל' אל 569 ל' במצב זקוף, ועד 1,669 ל' בקיפול מלא של שני המושבים בשורה שתיים. עוד אומרים בהונדה שהושקעו משאבים בבידוד תא הנוסעים והושמה קונסולה נוחה יותר לשימוש.

המנוע העיקרי לשוק המקומי (באירופה משובץ ה-2.2 ל' טורבו-דיזל בחזית) יהיה ה-2.0 ל' (אטמוספרי) עם 155 כ"ס ו-20 קג"מ לו אופציה להנעה כפולה או קדמית בשידוך לתיבת חמישה הילוכים אוטומטית. אין לגביו נתונים רשמיים מלבד ירידה בפליטת דו-תחמוצת הפחמן לנתון של 176 גק"מ, ובהונדה מצפים כי זה יהווה יותר ממחצית מכירות דגמי הבנזין באירופה בסגמנט הקרוסאוברים. בעתיד, יחבור לסדרה גם מנוע 1.6 ל' טורבו קומפקטי ויעיל.

הרכב יחל להימכר באירופה החל מאוקטובר לאחר תערוכת פריס, ולישראל צפוי להגיע לקראת תחילת השנה הבאה.

עוד הרבה על הונדה בוואלה! רכב
הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully