וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתה לשוכרה, וזוגתו נפלה מהאופנוע

בפעילות של אגף התנועה בסופ"ש האחרון נעצר רוכב אופנוע לאחר שהרוכבת עימו נפלה בעת היותו שיכור. עוד מאות נהגים נתפסו תחת השפעת אלכוהול

תושב אילת נעצר ביום שישי לאחר שמשטרת התנועה עיכבה אותו בגין רכיבה תחת השפעת אלכוהול, וזה רק מחצית האירוע. האיש, יליד 1952 המתגורר בעיר הדרומית, סיפר לשוטרי התנועה כי בזמן שרכב על הקטנוע איבד מגע עם זוגתו שהייתה רכובה על הכלי וכשהסתכל לאחור, הבחין בה שרועה על הכביש. אזרחים שהיו במקום הזעיקו את מד"א וכוחות המשטרה, שגילו כאמור שזה היה שיכור ברמה של 545 מ/ג. האשה נפגעה בראשה באופן קשה.

עוד במסגרת פעילות ממוקדת של משטרת התנועה ואגף התנועה הארצי ברחבי הארץ במהלך סוף השבוע, אותרו 122 נהגים שיכורים. בנוסף לאלה, 152 רשיונות נהיגה נפסלו, 13 נהגים נעצרו בגין עבירות תנועה, ו-130 כלי-רכב הושבתו, כך מוסר פקד זיוון פריידין.

בדרום הארץ, יחידות אכיפה של מחוז לכיש הבחינו בפעילות חשודה של טרקטורנים באזור ניצנים. ניידת של משטרת התנועה שהגיעה למקום הבחינה בשני רוכבים תושבי כפר הריף, כאשר אחד מהם ילד בן 11 ומאחריו אביו שנוסע בטרקטורן נוסף. בשימוע שערך קצין משטרה במקום הושבת הטרקטרון שלא היה מצויד בקשת התהפכות, בעוד אביו של הילד קיבל הזמנה לדין.

עוד הרבה על משטרת התנועה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully