וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה פורטה החדשה נחשפת

קיה מפיצה שתי תמונות מאוירות ראשונות למחליפת המשפחתית העממית פורטה. בישראל בעוד פחות משנה

קיה, יצרנית הרכב הדרום קוריאנית, הציגה היום (שני) שתי תמונות מוקדמות (איור) לקראת חשיפתה של קיה סראטו החדשה, הנמכרת בישראל כפורטה סדאן. הדור השני של הפורטה מגיע ארבע שנים לאחר הדור הראשון עם היקף מכירות כולל של כמעט חצי מיליון עותקים במשך כהונתו. בכורה בתערוכת פריס עומדת תחת סימן שאלה בשלב זה.

לדברי החברה, הפורטה החדשה, העונדת כעת את הסימול הזמני K3 עבור השוק הדרום קוריאני משקפת שלל היבטים מודרניים שנובעים משפת העיצוב החדשה של קיה תחת הנחייתו של מעצב הבית פיטר שרייר. זהו שינוי משמעותי לעומת הדור הקודם (שהיה נאה אך שגרתי) עם שילוב תכונות וויזואליות של הריו, ספורטאז', פיקנטו וכן ניצול של כמה דגמי קונספט בעלי השבכה הספורטיבית וחרטום הנמר.

בתמונות אפשר לראות כי קיה מתמקדת כעת בעיקר בדגמי ההצ'בק, כך שמוקדם לדעת כיצד תראנה מכוניות הסדאן החדשות - אם כי מהתמונה האחורית ניתן להבחין בדמיון לאלנטרה. המידות של המכוניות תצמחנה מעט בהתאם לשינויים בגודלה של האחות הנוכחית (i35) בסעיפי האורך וברוחב, כולל בסיס גלגלים שיגיע גם ל-2.7 מ', אך זו תהיה נמוכה מהפורטה הקודמת לטובת הפחתת מקדם הגרר.

הטכנולוגיה של הפורטה תגיע כמובן ישירות מהחברה האם יונדאי, עם מנועי הבנזין (GDI) והדיזל (CRDI) המסורתיים ובשידוך לתיבות אוטומטיות ששה הילוכים.

המכונית תשווק בעולם ברבעון הראשון של שנת 2013. מיבואנית קיה לישראל קבוצת 'טלקאר' נמסר לוואלה! רכב כי הפורטה החדשה תגיע ארצה לקראת סוף הרבעון הראשון של השנה הבאה.

עוד הרבה על קיה בוואלה! רכב
הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully