וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטרו ופרו-ריידינג ידריכו רוכבים, חינם

24.7.2012 / 14:05

מטרו מוטור מכריזה על פתיחת בית ספר לרכיבה ללקוחות החברה תחת השם Metro Riding Academy ובשיתוף עם פרו-ריידינג

"מטרו מוטור", יבואנית ימאהה, קוואסאקי וסאן-יאנג לישראל משיקה בית ספר חדש לרכיבה ללקוחות שנקרא Metro Riding Academy. במסגרת שיתוף הפעולה בין מטרו לבין פרו-ריידינג (בית הספר לרכיבה מתקדמת), תקיים מטרו הדרכות רכיבה לרוכבים מתחילים שזה עתה עלו על דו-גלגלי ואף לרוכבים וותיקים לשיפור מיומנויות הרכיבה והעלאת הבטיחות.

הראשונים שיהנו מהדרכות אלה יהיו הרוכבים על קוואסאקי נינג'ה 250, כבר באוגוסט הקרוב (תאריכים יתפרסמו בקרוב וגם נתוני ההרשמה). אלה יזכו לקורס ביסודות הרכיבה ויעשו את זה על גבי מסלול ההדרכה שבכוכב יאיר וכמובן, ללא תשלום.

אולם לא רק רוכבי ה"בייבי נינג'ה" יזכו להדרכות. בכוונת מטרו להרחיב את ההדרכות המוצעות גם לרוכבים על אופנועים שונים ברמות וותק שונות, בניהן הדרכות לרכיבת שטח, רכיבה נכונה בכביש הציבורי ועד לקורסי רכיבה ספורטיבית במסלול.

ממטרו נמסר כי, מטרת Metro Riding Academy הוא להמשיך ולקדם את תרבות הדו-גלגלי בישראל על ידי הדרכה של רוכבים במיומנות הרכיבה תוך הגברת הבטיחות ברכיבה, הקניית ערכים של תרבות מוטורית, כמו גם יצירת קרקע לפעילות שתתרום להכשרת רוכבים ולהתפתחות הספורט המוטורי בישראל. מאז שהוקמה ב- 1981, מטרו מוטור חרטה על דגלה את קידום תרבות הדו-גלגלי בישראל ולזכותה מספר ציוני דרך חשובים ביניהן חשיפת שוק הדו-גלגלי בישראל למגוון רחב של מותגים ודגמים בינלאומיים וקידום תרבות הרכיבה והספורט המוטורי.

עוד חדשות דו-גלגלי בוואלה! רכב

כאן תמצאו מבחן לאופנוע הבא שלכם

"לייק" אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully