וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: המשומשת הכי אמינה, הונדה

בפעם השביעית ברציפות מוכתרת הונדה ליצרנית האמינה בסקר משומשות שערך ירחון וואט-קאר בשיתוף חברת הביטוח וורנטי דיירקט. לנד-רובר ואלפא רומיאו מוכות מחלות

ירחון המכוניות הבריטי 'וואט-קאר' וחברת הביטוח 'וורנטי-דיירקט' מפרסמים שהונדה היא המכונית המשומשת האמינה ביותר בבריטניה, כך על פי סקר שנערך לאחרונה. זוהי הזכייה השביעית של הונדה בתואר מאת שתי החברות. במבט כללי, היפניות שוב מגלות דומיננטיות מוחלטת בעשיריה הראשונה כשרק יונדאי מתברגת במרכז.

הונדה גרפה את המקום הראשון בזכות תיעוד של תקלות מעטות לאורך תקופה של 12 חודשים. על פי נתוני החברות, רק עשרה אחוזים מכלל מכוניות הונדה דיווחו על ליקויים כאשר ממוצע הקילומטרים הוא 47 אלף מיילים (75 אלף קילומטרים). במקום השני הייתה טויוטה עם 17 אחוזים ואחריה חטיבת היוקרה שלה לקסוס עם 18 אחוזים (ראשונה בדירוג מותגי הפרמיום).

סוזוקי וסובארו צמודות במקומות ארבע וחמש עם 19 ו-20 אחוזים בהתאמה, ואחריהן יונדאי עם 21 אחוזים במקום השישי. מאזדה ומיצובישי חולקות את המקום השביעי עם 21 אחוזים ושברולט אחריה עם 25 אחוזים. סוגרת את העשיריה הראשונה ניסאן עם נתון זהה.

קיה משתפרת, לנד-רובר גרוע ביותר

את מרכז הטבלה פותחת קיה המתחזקת (21 אחוזים). פורד וסקודה במקום ה-12 עם 31 אחוזים, סיטרואן 32 אחוזים ופיג'ו עם 35 אחוזים. עוד בולטות ברשימה פיאט שנמצאת במקום ה-19 עם 38 אחוזים ואחריה סיאט (39 אחוזים). פולקסווגן מדורגת במקום ה-20 ואצלה מדובר ב-39 אחוזים עם ממוצע של 80 אלף ק"מ.

בקרב מותגי היוקרה האירופאיים, עולה כי ב.מ.וו היא המכונית המשומשת האמינה ביותר. זו רשמה 41 אחוזים על ממוצע של 90 אלף קילומטרים. אודי לא הרבה אחריה עם 42 אחוזים, יגואר עם 43 אחוזים ומרצדס רושמת 45 אחוזים. פורשה היא יצרנית הספורט הכי פחות רגישה לתקלות עם 39 אחוזים.

את תחתית הטבלה מתחילה קבוצת רנו. במשך בעלות של שנה מעל מחצית מכלי-הרכב של הצרפתיה מתקלקלים עם ממוצע של 80 אלף קילומטרים. מותג ג'יפ לא הרחק אחריה (52 אחוזים), אלפא רומיאו עם 55 אחוזים ואת המקום האחרון, משמע המכונית שהכי פחות כדאי לרכוש כמשומשת – לנד-רובר עם נתון מזעזע של 71 אחוזים.

העורך הראשי של וואט-קאר צ'אס הלט אומר, שלמרות היקף ההשקעה ברמת האיכות של יצרניות אירופאיות, היפניות שומרות על הובלה מתמדת. "אמינות היא נושא חשוב כשאירופה במשבר כלכלי. היפניות מוכיחות עליונות והונדה בפרט". עוד הוא מוסיף כי "חבל שחלק מהיצרניות שכלי-הרכב שלהן מתקלקלים תדיר גובים הרבה כסף גם על חלקי חילוף".

עוד חדשות בוואלה! רכב
הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully