וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג בשכרות ונענש על ידי בורא עולם

צעיר תושב בקה שנעצר על ידי משטרת התנועה כשהוא תחת השפעת אלכוהול האשים את אלוהים בסיבה ללכידתו. "בגלל שיצאתי לבלות ברמדאן"

נקמת האל. משטרת התנועה הארצית של מחוז תל-אביב טיפלה בסוף השבוע בנהג שטען שנתפס משום שאלוהים העניש אותו על שיצא לבלות בצום הרמדאן. הנהג, צעיר כבן 22 תושב בקה, התבקש לעצור לבדיקה על ידי ניידת של אגף התנועה באיזור מחלף התקווה. לאחר שסירב להישמע להוראות השוטרים עוכב במחסום בכביש 5. בבדיקה התגלה כי זה שיכור ברמה של 655 מ/ג והוא נעצר ונכלא לאחר שימוע שנערך לו במקום על ידי קצין משטרה.

האירוע התרחש במסגרת פעילות ממוקדת שמבצעת משטרת התנועה כנגד נהגים שיכורים במהלך שישי-שבת; ביומיים אותרו 194 נהגים שיכורים, הושבתו 102 כלי-רכב ונפסלו 136 רשיונות נהיגה. גם במחוז זבולון קיימה המשטרה מבצעים ממוקדים בפיקודו של רפ"ק ארז עמר ושם הושם דגש על עבירות תלת"ן (שכרות ובריונות כביש). כך מוסר פקד זיוון פריידין.

כך למשל נעצר באיזור הצ'ק פוסט נהג כבן 32 תושב נצרת עלית, עם רמת אלכוהול של 1,010 מ/ג בדמו. רשיונו נשלל, רכבו הושבת והוא נעצר ונכלא. לא הרחק משם בקרית אתא נפסל רשיונה של נהגת תחת הגבלות "נהג חדש" כבת 24 ל-30 יום שנתפסה עם 300 מ/ג בדמה. רכבה הושבת. גם בהרצליה עוכב נהג חדש כבן 22 שנהג ללא מלווה וגם בדמו אותרה רמה של 345 מ/ג. בסך הכול בפעילות של אגף זבולון נדגמו 37 נהגים שיכורים כאשר שבעה מהם תועדו עם רמות חריגות במיוחד.

עוד הרבה על משטרת התנועה בוואלה! רכב
הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully