וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: רנו מגאן RS

היבואנית לישראל תשווק את מכונית הספורט החדשה עם 265 כ"ס בגרסת RS וגרסת RS קאפ מושחזת. המחירים, החל מ-210 אלף שקלים

זמן לא רב אחרי שפגשנו אותה בספרד על גבי מסלול המירוצים, נוחתת בישראל רנו מגאן RS החדשה של חטיבת רנו-ספורט הצרפתית. היבואנית קרסו מוטורס מודיעה על התחלת שיווקה של הקופה הספורטיבית בארץ על שתי גרסאותיה: RS ו-RS קאפ, המאופיינית ביכולות גבוהות יותר בזכות מגוון תוספות.

בחזיתה של המגאן RS החדשה שוכן מנוע בנפח 2.0 ל' טורבו המחלץ תפוקה מרבית של 265 כ"ס ו-36.7 קג"מ מטווח של 3,000 סל"ד. היא משודכת לתיבת ששה הילוכים ידנית, וזו מאיצה אותה ל-100 קמ"ש ב-6 שניות ולמהירות מקסימלית של 255 קמ"ש. צריכת הדלק (יצרן) הממוצעת עומדת על כ-12 ק"מ לליטר.

כנהוג בחטיבת רנו-ספורט מקבלים דגמי ה-RS את כל החבילה הטכנולוגית שהופכים אותה ממגאן קופה נאה למכונית ספורט מצטיינת. היא מחוזקת על ידי מתלים מוקשחים, צמיגים רחבים מאוד וערכת בלימה של 'ברמבו' עם דיסקים מאווררים בשני הסרנים. הנהג מקבל לידיו גם שליטה מבוקרת על מצבי ניהוג שונים מעמדת הפיקוד לרבות שליטה על שלושה מצבים בבקרת היציבות וכן צג מידע העוקב אחר מד-הגדישה והכוחות הפועלים על הרכב.

חיצונית מובדלת RS מהמגאן קופה שהכרנו בחזות תוקפנית הכוללת שימוש בכנפיים גדולות, פנסי LED וקישוטים של החטיבה הספורטיבית. בתא הנוסעים מושבי ספורט (חצי באקט), תפירות אדמדמות ולוח מחוונים מקורי.

גרסת ה-RS קאפ (CUP) מוסיפה על אחותה הבסיסית דפרנציאל מוגבל החלקה, צמיגים מורחבים ב-10 מילימטרים, דיסקים מחורצים ושלדה שכוילה להעניק לנהג משוב חד יותר מהכביש על מנת לספק שליטה הדוקה יותר על תנועותיה (ובכלל לשדרג את חווית הנהיגה).

המחירים בישראל יחלו ב-210 אלף שקלים לרנו מגאן RS, ו-220 אלף שקלים עבור המגאן RS קאפ.

כך שרפנו את המסלול עם רנו מגאן RS החדשה

בואו להיות חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully