וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועלת השחורה באולימפיאדה: מיני

קינן כהן, מאמר אורח

5.8.2012 / 15:32

לצד הספורטאים, המאמנים, אלפי עובדי המנהלה ומאות אלפי הצופים, משמשות באולימפיאדת לונדון 2012 שלוש מכוניות מיני מוקטנות בשלט רחוק להחזרת דיסקוסים, פטישים וכידונים

החל בטקס הפתיחה עתיר הכוכבים, הנופים ושלל סמלי הממלכה השזורים באולימפיאדה הנערכת בימים אלו בלונדון, הבריטים לא מחמיצים שום הזדמנות לנופף באייקונים המזוהים עימם. הפעם זה תורה של מיני, שלצד רולס רויס, אסטון מרטין ויגואר מהווה סמל מוטורי מובהק של בריטניה. נכון, היא כיום בבעלות גרמנית אבל כך גם רולס רויס, בנטלי ואחרות, אבל מה אתם קטנוניים, סמל זה סמל.

מיני מוקטנת לאולימפיאדה. אתר יצרן
מיני מי. פועלת בשלט רחוק להחזרת ציוד אולימפי במסגרת התחרות/אתר יצרן

מכל מקום, במגרשי ענפי השדה דוגמת הטלת פטיש, זריקת דיסקוס והטלת כידון תשמשנה שלוש מכוניות "מיני מיני" להחזרת החפצים המוטלים בחזרה מהשטח לעמדת הזריקה. המכוניות המופעלות בשלט רחוק, בנויות בקנה מידה של רבע ממדי המכונית המקורית (א'-110 ס"מ, ר'-50 ס"מ, ג'- 40 ס"מ). יכולת הנשיאה של המכונית שמונה ק"ג, הסוללות מאפשרות לה הפעלה רציפה של שמונה שעות והספקן מקביל ל-10 כ"ס.

ההספק המרשים, לצד בולמי זעזועים קשיחים והצמיגים נועדו לאפשר לה לנוע בשטח הגבשושי של מגרשי הדשא. הגימור החיצוני מוקפד וכולל מעבר לסכמת הצביעה הרשמית של האוליפיאדה. גם ידיות דלתות, מגבים, מראות, לוחית זיהוי, אורות וחלון גג המשמש גם כפתח להכנסת הציוד.

שלוש מכוניות אלו מצטרפות ל-160 מכוניות ב.מ.וו אקטיב E ו-40 מכוניות מיני E חשמליות, המשמשות לשינוע האתלטים בפארק האולימפי, עובדי מנהלה ותפעול.

עוד הרבה על מותג מיני בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully