וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: מרצדס SL החדשה

מיליון שקלים יקנו לכם את הדור השישי של מרצדס SL החדשה שהגיעה השבוע לישראל. תוצע בשתי גרסאות ובהספקים של עד 435 כ"ס

החל ממחר (יום ג') תוכלו לראות באולם התצוגה של מרצדס בישראל את ה-SL החדשה, כך מוסרת היום (שני) היבואנית כלמוביל. הדור השישי של ה-SL, מכונית הפאר הספורטיבית שמציינת השנה 60 לרגל הווסדה תוצע בארץ עם שני מנועי בנזין, תיבה אוטומטית, מערכות בידור משוכללות ועוד שלל פינוקים כמקובל בסדרה.

ה-SL החדשה הוצגה לראשונה בינואר אשתקד, ובין פיתוחיה המרכזיים שלדת אלומיניום כמעט מלאה המפחיתה את משקלה ב-120 עד 140 קילוגרמים בהתאם לגרסה (עד 1.8 טון לכל היותר עם נהג). היא תפחה מעט במימדיה לעומת הגרסה הקודמת, כשמרצדס מגדילה את בסיס הגלגלים ל-2.58 מ', האורך מגיע ל-4.61 מ' ורוחבה 1.87 מ'.

בתא הנוסעים מרצדס משתמשת במערכת ה'פרונט באס' כדי לייעל את פיזור הצלילים בתא הנוסעים ולשפר את רמת הבטיחות. תכנון זה הסיט את הרמקולים מהדלתות אל גוף המכונית כך שניתן היה להוסיף קורות נוספות בזוג הדלתות מלפנים. פרט לכך, מאובזרת ה-SL לצד עיצוב חיצוני מחודש בקבינה מפוארת עם סט עשיר ומתוחכם כגון מגבי ה-'מג'יק ויז'ן קונטרול' (מתזים על המגב) ומערכת בידור מבוקרות על ידי צג מרכזי גדול.

ל-SL הוקצו ארבעה מנועים בעולם, שניים מהם משווקים בישראל. גרסת הבסיס תהיה ה-3.5 ל' (350) בעלת תפוקה של 305 כ"ס (37.9 קג"מ, 0-100 קמ"ש ב-5.9 ש') עם צריכת דלק (יצרן) של 14 ק"מ לליטר, ומעליה ה-500 החמושה במנוע בנפח 4.7 ל' עם 434 כ"ס (70.9 קג"מ, 0-100 קמ"ש ב-4.6 ש'). שני המנועים משודכים לתיבת שבעה הילוכים אוטומטית והגה בעל תגבור כוח משתנה בהתאם למהירות הנסיעה.

לדברי היבואנית כלמוביל, מחירה של מרצדס SL בישראל יעמוד על כמיליון שקלים – זהה לעלותו של הדור החמישי. "זו מכונית עם היסטוריה. עכשיו היא מגיעה עם מראה חדש, מאובזרת במגוון רחב של מערכות, ובגדול - קלה יותר, חזקה יותר וחסכונית יותר", כך מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל, אריאל פינטו.

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully