וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: יונדאי i20 החדשה בגרסה ידנית וזולה

אחרי מתיחת פנים קלה, נוחתת הסופר-מיני הדרום קוריאנית בישראל ומוסיפה להיצע מנוע 1.2 ל' חסכוני ותיבה ידנית. המחירים, החל מ-75 אלף שקלים

יבואנית מותג יונדאי לישראל 'כלמוביל' החלה בשיווק הגרסה המחודשת של יונדאי i20 שהוצגה אשתקד. הדגם עבר מתיחת פנים של אמצע החיים שכללה שינוי חזיתי בגופי התאורה והדגשת הקווים הקלאסיים של שפת העיצוב "פיסול זורם" שנחנכה לפני כמה שנים בסדרת הפנאי IX.

גולת הכותרת ב-i20 החדשה היא הרחבת המשפחה על ידי ייבוא דגם ה-1.2 ל' הידני. מנוע זה מחלץ תפוקה מרבית של 85 כ"ס ב-6,000 סל"ד וכ-12 קג"מ מתחום של 4,000 סל"ד. המכונית משודכת לתיבת הילוכים ידנית עם חמישה יחסי העברה, וזו מאיצה אותה מהמקום ל-100 קמ"ש ב-12.7 שניות ועד מהירות מרבית של 168 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 20 ק"מ לליטר (יצרן) וכן מתהדרת יונדאי בציון ירוק 2 (114 גק"מ).

מפרט המכונית מורכב על פי סט 'אינסייט', וזה כולל ארבעה חלונות חשמל, בקרת מיזוג, תא כפפות מקורר, מערכת שמע מקורית עם שליטה מגלגל ההגה, משבת מנוע ומראות חשמליות מתקפלות. קו הבטיחות מציע שש כריות אוויר, בקרת יציבות ובלימה. מחיר הגרסה הידנית בישראל עומד על 75 אלף שקלים.

גם מנוע ה-1.4 ל' בישראל במסגרת מתיחת הפנים, אולם זה אינו מציע שינויים משמעותיים לעומת הדגם היוצא. כאן מדובר בגרסה שמפיקה 100 כ"ס וצריכת דלק משולבת של כ-15 ק"מ לליטר בשידוך לתיבה אוטומטית. ברשימת האבזור של חבילת 'אינספייר' תוספות כגון בקרת אקלים דיגיטאלית, חישוקי סגסוגת, פנסי ערפל, בקרת לחץ אוויר בצמיגים, חיישן הדלקת אורות וריפודים בצבע אדום. כלמוביל תשווק את הדגם גם ברמת 'פרמיום' לצד שתי החבילות האחרות. מחיר גרסת הבסיס יעמוד על 95 אלף שקלים.

עוד הרבה על יונדאי בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully