וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזוקי רומזת על משפחתית חדשה

היצרנית היפנית מציגה קדימון בשם אס-קרוס קונספט שאולי יחליף את הגרסה הנוכחית של ה-SX4 הקומפקטית וייחשף בתערוכת פריס

סוזוקי שחררה שני טיזרים לרכב פנאי קומפקטי – אס קרוס קונספט, שירש לכאורה את מקומו של ה-SX4 חמש דלתות. החברה היפנית תציג בתערוכת הרכב בפריס דגם ראווה כמעט סופי שלו שיתברג לצד גרסת הסדאן הבסיסית, אך עם עיצוב חיצוני בעל קווים ספורטיביים יותר ורשימה מחוזקת של אמצעי בטיחות ואביזרים.

הפרטים אודותיו ממש מעטים ומסתכמים בפרסומי היצרנית על שפת עיצוב חדשה ונועזת שתקדם את הדגמים הבאים של סוזוקי בשנים הקרובות. לדברי החברה, המוטו מאחרי אס קרוס קונספט הוא "אמוציות, איכות ואירודינאמיות".

אם אכן זהו ה-SX4 החדש והקומפקטי, ייתכן כי סוזוקי תסמן דרכו רמזים על הסוויפט החדשה שתצא לאור בעוד כשנתיים לערך וכן על הקיזאשי. הקווים שעולים מן האיור מדגישים פרופיל נמוך וחד, דלתות אחוריות בעלות ידיות מוסתרות ובחזית גריל טרפזי עמוק שאינו מאופיין כיום במכוניות המשפחה של היצרנית. בהחלט עושה רושם שסוזוקי תאמץ נוכחות וויזואלית על הכביש בסגמנט המשפחתיות הבינוניות ולא רק בקבוצת הסופר מיני והג'יפונים. על מנועים או תיבות הילוכים, אין מידע רשמי.

פרט לדגם זה, סוזוקי תחשוף בתערוכת פריס את הגרנד-ויטרה המחודש, את אלטו, ספלאש, סוויפט והסוויפט ספורט החדשה, ג'ימני מחודש ואת SX4 סדאן. כל הפרטים על האס-קרוס ייחשפו במועד הבכורה.

עוד הרבה על סוזוקי בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully