וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: רנו גרנד סניק החדש

מוביל הנוסעים של רנו נוחת בישראל עם מראה רענן, מנוע דיזל חדש, מעט תוספות וקישוטים מבחוץ ועדכונים בתא הנוסעים. המחירים, החל מ-163 אלף שקלים

יבואנית רנו לישראל קרסו מוטורס תחל לשווק את המיניוואן רנו גרנד סניק לאחר שעבר מתיחת פנים קלה אשתקד. מוביל הנוסעים לו שבעה מושבים כולל עדכונים קוסמטיים היקפיים כשבין היתר מוסיף נורות LED, פגושים חדשים, רמת הידור משודרגת בחלל הפנים ומנוע טורבו-דיזל קומפקטי.

במסגרת מתיחת הפנים רנו משנה אך במעט את הופעתו החיצונית כדי ליישר קו מול התחרות. בחלק הקדמי נוספו כאמור פנסי LED (תאורת יום) כמו גם פנסי הבלימה, מסביב לפרופיל פסי כרום ותיחום מושחר סביב מסגרות החלונות. בנוסף לכך, רנו מציעה עוד שני צבעים חיצוניים – כחול ואדום, ובתא הנוסעים אפשרות לאבזרו בשילוב של גווני בז' ושחור. חידוש נוסף נמצא גם בלוח המחוונים.

המנוע המרכזי של המיניוואן ימשיך להיות ה-2.0 ל' בנזין לו 143 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים רציפה. הביצועים מורים על האצה ל-100 קמ"ש ב-11 שניות, מהירות מרבית של 192 קמ"ש וצריכת דלק ממוצעת של 10 ק"מ לליטר. לצידו, מוצע כעת גם מנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ל' – אותה היחידה המשרתת את רנו פלואנס לה 110 כ"ס בשידוך לתיבת הילוכים כפולת מצמד, וצריכת דלק משולבת של כ-16 ק"מ לליטר.

רמת האבזור כוללת רשימה ארוכה המורכבת מבקרת אקלים מפוצלת, בלם יד חשמלי, כניסות שמע ל-USB, מערכת שמע עם חיבור לבלו-טות', בקרת שיוט וסט בטיחות עם בקרת יציבות, סיוע לבלימה ושש כריות אוויר. המחירים לרנו גרנד סניק החדש יחלו ב-163 אלף שקלים לגרסת הבנזין ועד 167 אלף שקלים עבור לוגם הסולר. בתמורה ל-10 אלפים שקלים נוספים ניתן להצטייד גם בגג-פנורמי גדול ונפתח.

עוד הרבה על רנו בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully