וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט טראקס נחשף רשמית

שברולט מציגה את רכב הפנאי הקומפקטי טראקס לקראת בכורה בתערוכת פריס. יצויד במנועי בנזין ודיזל ובשידוך לתיבת ששה הילוכים ידנית או אוטומטית

שברולט מחממת את החשיפות המתוכננות לקראת תערוכת הרכב בפריס שתפתח בחודש הבא, ומציגה כעת את הקרוסאובר הקומפקטי טראקס על כל מפרטיו. הקונספט הוצג לפני חמש שנים, נחשף כרכב סדרתי לפני חודשיים וכעת מתגבר את קו הקרוסאוברים בסיועם של טראוורס וקפטיבה.

טראקס, הוא מה שמכונה בעגה האמריקנית SUV קומפקטי (ולא מיד-סייז), והוא קרוב משפחה של אופל מוקה החדש וכן של ביואיק אנקור (הגדול משניהם) על פלטפורמת גאמה 2. הוא מתהדר במידות שימושיות לסגמנט הזה עם אורך של 4.2 מ', רוחב של 1.76 מ' ובסיס גלגלים של 2.55 מ'. הוא יוצע בהנעה קדמית או כפולה, כאשר על תהליך הייצור אחראי המפעל הדרום קוריאני של GM.

בחזית טראקס לפחות שלושה מנועים – שניים בנזין ואחד טורבו-דיזל. הגרסה הרלוונטית ביותר לאירופה תהיה ה-1.7 ל' טורבו-דיזל לה 130 כ"ס (30.8 קג"מ), כאשר באיזורים קרובים יותר אלינו תהיה זו יחידת ה-1.6 ל' האטמוספרית עם כ-120 כ"ס ומעליה גרסה מוגדשת טורבו משותפת לאסטרה המפיקה 140 כ"ס. כל המנועים ישודכו לתיבת הילוכים ידנית, או אוטומטית לה ששה יחסי העברה.

את תמונת תא הנוסעים שברולט לא מפיצה, אך מספרת על תא מטען בנפח של 358 ל' ושלל תאי אחסון וקונסולה מעוצבת במרכזה צג מידע אינפורמטיבי משולב ממשק 'מיי-לינק'. סט הבטיחות רחב מאוד וזה כולל שש כריות אוויר, בקרת יציבות ובלימה, בקרת משיכה, מניעת גלישה לאחור ואופציה לבקרת מדרון, למי שבכל זאת מבקר עימו בשטח קצת יותר מאתגר.

המכונית תשווק באירופה בתחילת 2013 אך לא תמכר בארה"ב. מיבואנית שברולט לישראל UMI נמסר לוואלה! רכב כי הטראקס יגיע ארצה במחצית הראשונה של השנה הבאה.

עוד הרבה על שברולט בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully