וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי מפתחת מתחרה לב.מ.וו סדרה 3

תוצג באופן רשמי במהלך 2014 עם הנעה אחורית ומנועי טורבו בנזין. קיה תעבד מכונית משלה וביחד תפעלנה השתיים, שוב, לקרוא תגר על הגרמניות

ב.מ.וו סדרה 3 היא מכונית שכמעט בלתי אפשרי לנשל אותה ממעמדה. עשרות שנים שהיא שולטת בקטגורית המשפחתיות המתנהגות, כשאפילו אודי ומרצדס כושלות לטלטל אותה מכס המלוכה, וכמובן שלקסוס, אינפיניטי וולוו בעיקר מנסות. עתה, מתברר שיונדאי וקיה, שתי היצרניות הדרום קוריאניות, מתכננות לאתגר אותה עם מכונית ישירה. גדול עליהן?

לתאגיד יונדאי תהיה בכל אופן התחלה קלה, שכן לזה פלטפורמה עם הנעה אחורית וותיקה - זו המשמשת את ג'נסיס סדאן וקופה הספורטיביות. אולם, על פי דיווחים של כלי-התקשורת בגרמניה, יונדאי נמצאת בשלבים אחרונים של פיתוח מכונית חדשה לחלוטין תחת כותר זמני בשם RK, שככל הנראה תראה אור מתישהו בשנתיים הקרובות.

הפרטים עליה דלים למדיי, בטח בכל מה שנוגע לעיצובה החיצוני או מערכת ההנעה. ביונדאי בכל אופן יבדלו אותה מהג'נסיס שאמורה לעבור מתיחת פנים גדולה באותה התקופה, וקיה טוענת שהיא עובדת על מכונית סדאן מקבילה תחת ידיו של פיטר שרייר. בתוך כך, שתי מכוניות הדגל של היצרניות – אקוס ביונדאי ו-K9 קיוריס של קיה (שגם מבוססת על פלטפורמת ג'נסיס) תוצגנה כבר ב-2013 כך ששתיהן מתחזקות בסגמנט הפרמים וסגמנט הפרמיום הבינוני בצורה משכנעת.

פעם היו מתייחסים לדיווח כזה בזלזול ולעג - אבל מי יודע, אולי ימי הדומיננטיות של ב.מ.וו סדרה 3 המוכשרת והמאוזנת נמצאים בסיכון קל, גם אם זה ייקח עוד כמה וכמה שנים.

עוד הרבה על יונדאי בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully