וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה סורנטו החדש נחשף

קיה חושפת את כל הפרטים אודות רכב הפנאי סורנטו בדרך להופעת בכורה בתערוכת פריס. צפוי להגיע לישראל במהלך הרבעון האחרון של השנה

חודשיים אחרי מתיחת הפנים של הדגם המיועד לארה"ב, קיה חושפת את הסורנטו החדש בגרסתו האירופאית, כפי שישווק בישראל ויופץ דרך קוריאה. הדגם החדש, דור שני וחצי לרכב הפנאי הגבוה, צפוי להגיע ארצה כבר בסוף השנה הנוכחית עם מנועי בנזין ודיזל ורשימה משודרגת של אבזור פנים, בטיחות ומרחבי פנים. מחירו הרשמי, טרם נקבע.

הסורנטו החדש מיישר קו עם יצירותיו האחרונות של פיטר שרייר. מהתמונות ניתן להתרשם שהוא משפחתי יותר בחזותו, ומאופיין בלוע קדמי צר יותר עם יחידות תאורה ספורטיביות ונורות LED כסטנדרט (כפי שמופיע בספורטאז'). עוד נאמר כי על ידי שינויים קלים בחיפויים החיצונים הופחת מקדם הגרר במעט ל-0.34. ברשימת התוספות החיצוניות גג-פנורמי כפול וכן אופציה לחישוקי 19 אינטש עם עשרה חישורים.

הסורנטו מבוסס על פלטפורמה חדשה לחלוטין, ובין היתר בולטים גם העדכונים שהסבו את תא הנוסעים למקום מזמין הרבה יותר לשהייה מבעבר. הכניסה למשל מדלת הנהג קלה יותר בזכות הפחתה בגובהו, וכן בשורה השנייה צמח המרווח לרגליים ב-30 מילימטרים ותשעה מילימטרים בשורה השלישית. איכות החומרים גבוהה יותר עם שימוש במרבדים רכים וקונסולה רחבה מציעה צג שמונה אינטש ממורכז לכל הפעולות. מהדורות יוקרתיות תכלולנה חימום למושבים, בלו-טות' ומיזוג אוויר ליושבים בשורה האחרונה.

המנועים של הסורנטו ינועו בהספקים של מ-150 ועד 280 כ"ס. מנוע הבנזין בנפח 2.4 ל' ששודרג עם ראשי צילינדרים חדשים, הזרקת דלק ומערכת יניקה משופרות, יחלץ תפוקה של 192 כ"ס ו-24.8 קג"מ – עלייה של 6.6 אחוזים לעומת עוצמת המנוע הקודם. הוא יהיה חסכוני במידה מועטה (לא ידוע הנתון המדויק) ויפלוט 199 גק"מ דו-תחמוצת הפחמן. מנוע הדיזל של הסורנטו בנפח 2.2 ל' CRDI יפיק 197 כ"ס ו-44 קג"מ ומעליו גרסה בכירה (לא בישראל כנראה) עם מנוע ששה צילינדרים בנפח 3.5 ל' 280 כ"ס. כל המנועים משודכים לתיבת ששה הילוכים אוטומטית ואופציה בין הנעה קדמית או כפולה.

כיול המתלים של הסורנטו נותר זהה (מקפרסון מלפנים וזרוע רב-חיבורית מאחור). כל מערכת הבולמים והקפיצים "משוחדת" יותר לנהיגה רגועה, ולכן גם הדגם החדש פחות מתחבר לנסיעה קשה בשטח, אם כי יכולת הספיגה שלו השתפרה, כמו גם בידוד הרעשים מבחוץ. בנוסף לאלה, קיה תיישם בו את מערכת ה'פלקס סטיר' עם שלושה מצבי ניהוג (נורמלי, ספורט ונוחות) וכן מציינת התקנת דיסקים מוגדלים ל-320 מילימטרים. ברשימת הבטיחות, סורנטו החדש מוצע עם שלל בקרות חכמות כמו ניטור שטחים מתים, מצלמת ראייה לאחור, מניעת גלישה לאחור ועוד.

מיבואנית קיה טלקאר נמסר לוואלה! רכב הסורנטו החדש צפוי להגיע לישראל ברבעון האחרון של השנה הנוכחית.

עוד הרבה על קיה בוואלה! רכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully