וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו זגאטו רודסטר נחשפת

בתוך ששה שבועות הרכיבה ב.מ.וו גרסת רודסטר פתוחה המבוססת על Z4 בשיתוף נוסף עם סדנת זגאטו. כמה חבל שהיא כל-כך נדירה

ב.מ.וו התאהבה בקופה שהיא ייצרה יחד עם זגאטו לפני כמה חודשים, עד שכבר באותו השבוע החליטו לכנס את הצוות שוב פעם ולייצר לה אחות פתוחת גג: זגאטו רודסטר. מרגע קבלת ההחלטה ועד לשלב המעשי עברו כמה ימים בלבד, ובתוך חודש וחצי הופיעה השבוע בקליפורניה המכונית לעיל.

השיתוף עם זגאטו - סדנת עיצוב איטלקית בת 103 שנים, נועד בין היתר לחזק את ב.מ.וו במסגרות חגיגיות ותערוכות. הבווארית התפרסמה אמנם בזכות מומחיות במכונות נהיגה דינאמיות, אבל בכל מה שקשור לעיצוב היא מקפידה על איפוק. המתחרות הגדולות כמו מרצדס, אודי ולקסוס – בעיקר בארה"ב, מנהלות עימה קרב צמוד כך שכל הברקה, גם אם רעיונית, משפרת את תדמיתה בעיני הפלח הרלוונטי.

כמו הקופה, הרודסטר מבוססת על גרסת ה-Z4 sDrive35iS, עם מנוע בנזין טורבו בנפח 3.0 ל' שמפיק קרוב ל-340 כ"ס ומשופר בחזקתה ל-400 כ"ס. היא לא שונה בצורה משמעותית מהגרסה הסגורה למעט הגג המתקפל, אבל זגאטו השתמשה במאפיינים מעולם התעופה בתא הנוסעים כמו שילוב של עור חום עם קשתות הגנה מעוצבות בניחוח קרבי (ולא סתם קישוטים).

בהתחשב בהצלחה של זגאטו עם שני הדגמים, עולה השאלה האם עוד מכוניות של ב.מ.וו תהיינה מועמדות לקבל טיפול איטלקי. מה עם סדרות ה-X למשל או אפילו ב.מ.וו GT5 הגמלונית והכושלת (שתהיה לה בקרוב אחות - GT3)? מכל מקום, כלי התקשורת בבריטניה טוענים שהמהנדס הראשי של זגאטו, קארים חביב, שוקל לייצר את צמד הספורטיביות במספרים בודדים אם יווצר ביקוש. המחיר יכול לנוע בגזרת 50 אלף יורו (250 אלף שקלים לפני מס).

עוד הרבה על ב.מ.וו בוואלה! רכב
הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

ב.מ.וו זגאטו רודסטר קונספט. אתר יצרן
ב.מ.וו זגאטו רודסטר קונספט/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully