וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוש: נהג לבית המלוכה הבריטי

קינן כהן, מאמר אורח

20.8.2012 / 7:13

בית המלוכה הבריטי פרסם באתר הבית שלו הצעת עבודה מעניינת – נהג רשמי לבית המלוכה. הדרישה המרכזית היא רישיון נהיגה בריטי. המשכורת לא רעה, אבל עזבו, אתם תנהגו בבנטלי

בניגוד לרושם שאתם עשויים לקבל מטקס פתיחת האולימפיאדה, מלכת אנגליה לא מקפצת ממקום למקום במסוק כשהיא מלווה בג'יימס בונד. את הגיחות הספורות שלה מהארמון היא לרוב מבצעת כאשר היא ספונה במושבה האחורי של בנטלי ייחודית שנבנתה במיוחד עבור משימה זו.

כעת, מפרסם בית המלוכה מודעת דרושים ובה מתבקשים מועמדים העומדים בתנאי הסף להציע עצמם לתפקיד נהג בבית המלוכה. הדרישות מהמועמדים הן רישיון נהיגה בריטי נקי מהרשעות, יכולות תקשורת טובות, יכולות עבודה בצוות מצומצם, יכולת לפעול בטקט ובצורה דיפלומטית במידת הצורך, יכולות ניהול וידע בשימוש בדואר אלקטרוני.

בתיאור העבודה נכתב כי היא כוללת הסעת בני המשפחה המלכותית, אנשי משק הבית של המשפחה, אורחים ומבקרים רשמיים של בית המלוכה. כמו כן סיוע בתחזוקה השוטפת של כלי הרכב והמטלות האדמיניסטרטיביות של צי המכוניות של בית המלוכה.

היקף המשרה הוא 48 שעות שבועיות, חמישה ימים בשבוע ודיור על חשבון המעסיק (נו טוב, אחרי הכל בית המלוכה הבריטי הוא בעל האדמות הגדול ביותר באי). השכר עומד על 23,000 ליש"ט לשנה (כ-145 אלף שקלים), משכורת פחות או יותר ממוצעת בבריטניה.

צי המכוניות של בית המלוכה למטרות ייצוגיות מונה שמונה מכוניות שרד. שתי מכוניות בנטלי, שלוש מכוניות רולס רויס (פנטום IV משנת 1950, פנטום VI מודל 1978 ואחת נוספת משנת 1987) ושלוש מכוניות דיימלר. העדכנית מכולם היא אחת מצמד הבנטלי, שניתנה כמתנה למלכה בשנת 2002.

עומדים בתנאי הסף? כדאי שתזדרזו, המכרז נסגר ב-31 באוגוסט.

עוד חדשות בוואלה! רכב
הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

מכוניות בית המלוכה הבריטי. אתר יצרן
מכוניות בית המלוכה הבריטי/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully