וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנועי קוואסאקי נקראים למוסך

היבואנית מטרו מוטור תזמן את בעלי ZX10R ו-GTR1400 לשירות כדי לטפל בליקויים במערכות ההינע והבלימה. 28 כלים יתבקשו להגיע למוסכים

בעקבות ריקול (קריאת תיקון עולמית) של יצרנית האופנועים קוואסאקי, תבקש היבואנית לישראל 'מטרו מוטור' מ-28 כלים דו-גלגליים של המותג להגיע למרכזי השירות על מנת לתקן ליקויים שונים במכללי האופנועים. זו קריאת התיקון השניה של קוואסאקי בזמן האחרון אחרי שבחודש הקודם נקרא הנינג'ה לשירות.

במסגרת קריאת התיקון הכפולה, מוסרת היבואנית כי התקלה בדגם ה-ZX10R נובעת מנזילת שמן באזור המתנע החשמלי, מה שעלולה לגרום להצטברות על גבי בית הארכובה. המשך שימוש במצב זה מביא למגע בין שמן המנוע לגלגל האחורי.

התיקון ייעשה במרכזי החברה, ובמהלכו תבוצע אטימה על ידי חומר מיוחד במידה ונתגלתה התופעה. מדובר בסך הכול בתשעה כלים משנת ייצור 2011-2012.

דגם ה-GTR1400 יזומן בעקבות ליקויים במערכת הבלימה. לפי היצרנית עלול הבלם האחורי להינעל כתוצאה מהלכדות גופים זרים כמו אבנים קטנות בין זרוע משאבת הבלם האחורי ותושבת רגלית הבלם. למען ביטחון הרוכבים, יוחלף קצה זרוע משאבת הבלם גם בהיעדרה של התקלה בכל 19 הכלים שנמכרו בין השנים 2008-2012.

התיקונים בכלים הרלוונטים אורכים כשעה ולא נגבה מהלקוחות תשלום. לקוחות שמעוניינם לוודא תקינות האופנוע מוזמנים להתקשר למוקד המידע של מטרו מוטור בטל' 03-6335560.

עוד חדשות דו-גלגלי בוואלה!רכב

  • עוד באותו נושא:
  • קוואסאקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully