וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנדרובר פרילנדר 2 מתחדש

רכב הפנאי-שטח הבריטי מקבל מתיחת פנים שניה בתוך חמש שנים ומרענן את הסדרה. בקנה: מעט קוסמטיקה מבחוץ ומכלול חידושים ושינויים בתא הנוסעים

קצת אחרי שריינג' רובר החדש נחשף מגיע האח הבינוני מבית לנד-רובר ומותח את איבריו וקרביו לקראת 2013. הפרילנדר 2 זוכה במסגרת מתיחת הפנים לשורה של עדכונים חיצוניים קלים ותמיכה של תא נוסעים מעודכן שאמור להקנות לרכב נוכחות כבדה יותר בפלח הפרמיום של רכבי השטח המפוארים.

זוהי מתיחת הפנים השנייה של של הפרלינדר 2 אחרי שאשתקד שודרג בחסות גרסת ההנעה הקדמית החדשה. גם הפעם, אין בפרלינדר 2 מאפיינים חיצוניים פורצי דרך שמשבשים את זהותו מאז שהושק ב-1997, ובחברה הבריטית מדווחים על תוספת של נורות קסנון חדישות בשני הקצוות, עיטוף של נורות הערפל בבתי כרום ועוד שלושה צבעים חדשים: ירוק, הוואנה וכחול.

קו המנועים של הפרלינדר 2 נותר זהה כמו בדגם הקיים. זה מורכב ממנוע טורבו-דיזל 2.2 ל' עם 150 ו-190 כ"ס. מנוע ה- 150 כ"ס מוצע גם עם בקרת 'עצור וסע' (דימום הרכב בעמידה ממושכת) ושידוך אל תיבת הילוכים ידנית ששה יחסי העברה ואופציה לאוטומטית. צריכת הדלק של גרסת ההנעה הקדמית ED4 עומדת על 16.6 ק"מ לליטר ופליטת דו תחמוצת הפחמן כ-158 גק"מ.

השינוי הגדול ביותר בפרלינדר 2 התחולל בתא הנוסעים. כל בקרת הקונסולה הראשית הוחלפה ומתגים שבעבר היו מעט רחוקים או לא נוחים לשימוש נעקרו ממקומם ותוכננו מחדש. כך למשל בקרת ה'טריין ריספונס' (רק בדגמי הנעה כפולה) לנהיגה בשטח הוסבה למערכת מתגים קומפקטיים בסמוך לידית ההילוכים במקומה של הגלגלת המסורתית (גם לטובת נפח אחסון נוסף), ובמרכז השליטה צג חדש ומתקדם בקוטר חמישה אינטשים.

רשימת האבזור כוללת כעת מערכת שמע מפוארת עם עד 17 רמקולים, בקרת ראייה לאחור, כניסה ללא מפתח, והפעלה קולית של חלק מן המערכות. הדגם יוצג לראשונה בתערוכת מוסקבה ולאחר מכן יגיע לבכורה אירופאית בתערוכת פריס. לישראל יגיע ככל הנראה לקראת 2013.

עוד הרבה על לנד-רובר בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

לנד רובר פרילנדר 2 (מתיחת פנים). אתר יצרן
לנד רובר פרילנדר 2 (מתיחת פנים)/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • לנד רובר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully