וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכר את הרכב? נסה את סרוקאוטו

סטארט-אפ חדש של חברת סרוקאוטו משתמש בברקוד מוצמד על חלון המכונית ובו מקודדת כל האינפורמציה על הרכב עבור הסמארטפון. חוסכים בזמן וחוסכים כאב ראש

מכירת רכב משומש הייתה פעם מייגעת וארוכה. בעבר פרסומים היו מתחילים כשמועות מאוזן לפה, עברו לעתונים, לטלביזיה (זוכרים את המודעות בלוח הקהילתי?) והיום הכול מציף את האינטרנט וזמין בכל מקום. אולם, גם עם הנגישות שבהעלאת מודעה ללוחות יד שניה עדיין יש מקום להקל על הרוכשים והמוכרים ולקצר תהליכים. איך עושים את זה? לחברת 'סרוקאוטו' פתרון מעניין וחדשני.

סרוקאוטו מחברת את המכונית לעידן הסמארטפונים. פטנט המבוסס על קריאת ברקוד שמופק עבור הרכב המשומש ומוצמד לזגוגית החלונות מכיל את המידע הבסיסי הדרוש לגביי הרכב: כמה ק"מ בלע, איזו יד, הגדרת מצב כללי, מחיר ועוד. כך יוצא שבמקום לנהל שיחות מתישות ונשנות עם בעל הרכב אפשר לצפות במידע על צג הנייד מתי שרוצים אחרי סריקת המודעה.

את השלט מדפיסים על דף רגיל או על גבי מגנט מיוחד לרכב בהתאם לצבעו וסוגו. אח"כ ניתן לשתף את המודעה באתרי האינטרנט או להפיצה דרך מסרונים רגילים ולקבל מידע מהיר אודות הרלוונטיות של הרכב המשומש וכן מס' הצפיות של המודעה. בנוסף לכך, ניתן גם לשנות את פרטי המודעה בכל עת, כמו בפרסום אינטרנטי רגיל.

הפקת המודעה אינה כרוכה בתשלום והיא פעילה למשך חמישה ימים בחינם, כאשר לכן מכן ניתן לחדשה למשך 30 יום בעלות סמלית. את כל הפרטים תוכלו למצוא באתר החברה, וכן לצפות כיצד מייצרים את הערכה.


עוד אביזרים בוואלה! רכב
הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully