וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכבת: ת"א לבאר-שבע מסביב לשעון

קו הרכבת בין תל-אביב לבאר-שבע יחל לפעול החל ממוצ"ש הקרוב 24 שעות ביממה ויכלול גם עצירה בנתב"ג. משרד התחבורה: "ממשיכים לשפר את הנגישות מהדרום"

החל ממחר (מוצ"ש) ה-1 בספטמבר, תפעיל רכבת ישראל את קו תל-אביב- באר-שבע לאורך כל שעות היום וכן תתבצענה עצירות ביניים בנתב"ג בין השעות 23:47 ל-4:47, כך על פי הודעת משרד התחבורה.

קו הרכבת לדרום, או קו ה-"55 דקות" כפי שניסח אותו שר התחבורה, החל לפעול ממש לאחרונה במסגרת תכנית הנגשת תושבי הדרום והפריפריה למרכז ולהפך, תוך שאיפה לחזק את בתי העסק בדרום הארץ ולהקל על נוסעים כבדים כמו סטודנטים.

לדברי שר התחבורה, הרחבת שעות פעילות הרכבת התאפשרה בזכות שדרוג והכפלה של מסילות הברזל. משך הנסיעה כיום בין תל-אביב לקרית גת בין היתר אורך רק כ-32 דקות לעומת 44 דקות קודם לכן, ואילו הנסיעה לבאר שבע כאמור נמשכת פחות משעה.

במערך הכללי יחול ברכבת ישראל שיפור בשירות כלפי הנוסעים, במיוחד נוכח תוספת השעות. מנכ"ל הרכבת בעז צפריר אומר כי תושבי הדרום יוכלו לנסוע בלילה בבטחה ולקבל תמיכה עבור כל בקשה: "השירות החדש יאפשר לתושבי הדרום ליהנות מנסיעה מהירה ובטוחה גם בשעות הקטנות של הלילה, בנוסף לעצירה בתחנת נתב"ג שמספקת שירות לנוסעים הישר מהטרמינל".

בהמשך השנה עם שדרוג המסילות יצטרף קו לילה נוסף על ציר נתב"ג-אשקלון. "שדרוג הקו והרחבת שעות פעילות הרכבת יגדיל בנוסף את אפשרויות המגורים של התושבים ויעלה את ערך הנדל"ן בישובים שעל תוואי הרכבת" כך שר התחבורה ישראל כץ.

עוד חדשות בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • רכבת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully