וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטרואן: קטנה יוקרתית בלי חלק עליון

סיטרואן חושפת לקראת תערוכת פריס גרסת קבריולה אופנתית למיני הקטנה DS3 מצוידת בגג בד מתקפל וחמישה מושבים מלאים. הקיץ עוד לא נגמר

סיטרואן ממשיכה לרכב על הצלחת קו ה-DS המתחזק, ועל כן פונה אל החלוצה בסדרה המחודשת ותחשוף במסגרת תערוכת פריס הקרובה את ה-DS3 קבריולה כמחווה לדה-שבו המיתולוגית. זוהי גרסה ראשונה ומובחנת למיני פרמיום הצרפתית אחרי השקתה הרשמית לפני כשנתיים.

כמו פיאט 500 קבריולה, ה-DS3 איננה מכונית פתוחה קונבציונלית. תקרת המכונית מוסרת רק בחלקה המרכזי (ולא בחתיכה שלמה כפי שנהוג) או במילים אחרות, מכונית מיני עם גג-שמש רחב וגדול, אך כזה שמבטיח משבי רוח ובריזות קרירות לצינון הנוסעים. משך הזמן שלוקח להסיר את גג הבד נאמד ב-16 שניות על ידי בקרה אלקטרונית אך במהירות מוגבלת של עד 120 קמ"ש לכל היותר.

מחד, במידותיה של ה-DS3 הקומפקטית לא חל כל שינוי משמעותי: אורכה 3.95 מ', הרוחב 1.71 מ' וגובהה 1.46 מ'. מצד שני, היא המכונית היחידה בקבוצת הפרמיום הקטנה שבהיעדר גג מציעה חמישה מושבים אמיתיים. היא מעט יותר כבדה מאחותה הסגורה עם תוספת של כ-25 קילוגרמים, כאשר בתא הנוסעים היא מצוידת בכל האביזרים המוכרים מהגרסה הבכירה (מושבי עור, בקרת אקלים מפוצלת ועוד).

כשתושק הקבריולה בסיום תערוכת פריס, ניתן יהיה לרכוש אותה כל המנועים הנוכחיים (120, 156 כ"ס ומנועי דיזל) וכן עם שבעה צבעים חיצוניים, וכן נורות LED המעניקות לדברי החברה אפקט תלת מימדי בחלקה האחורי באיזור תא המטען - שם אגב איבדה 40 ל' בהשוואה לאחותה. על פי הערכות מחיר באירופה, גרסת הקבריולה תגבה מהלקוחות תוספת של כ-3,000 יורו (15 אלף שקלים לפני מס).

עוד הרבה על סיטרואן בוואלה! רכב
הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

סיטרואן DS3 קבריולה. אתר יצרן
סיטרואן DS3 קבריולה/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully