וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאט פנדה החדשה יורדת לשטח

גרסת ההנעה הכפולה של המיני המחודשת מאיטליה תצויד במנועי דיזל וטווין אייר חסכוניים ומערכת מתלים משופרת. בכורה בתערוכת פריס

פיאט חשפה את גרסת ההנעה הכפולה לדור השלישי של המיני פנדה. כמיטב המסורת, הפנדה הגבוהה תתהדר ביכולת עבירות מחמיאה למכונית מסוגה (והיחידה בקבוצה זו) עם שילוב של מנגנון נעילת דפרנציאל אלקטרוני ועוד שלל אמצעים לאיזורים לא סלולים.

מאז שיוצרה לפני 30 שנה, הפנדה ארבע על ארבע היא אחת המכונית המבוקשות ביותר בעולם למי המתגוררים על צלע ההר ומגדלים עדר כבשים. הגרסה החדשה (אורך 3.68 מ', רוחב 1.67 מ', בסיס גלגלים 2.30 מ') אחרי עדכון הסדרה בשנה הקודמת, מצוידת במערכת אלקטרונית של הנעה כפולה קבועה עם נעילת דפרנציאל (LED) וויסות כוח לכל אחד מהסרנים על פי הצורך. המנגנון פועל יחד עם בקרות יציבות ומדרון ומאפשר נסיעה בטוחה בכל התנאים ובמיוחד באיזורים חלקלקים לדברי החברה.

העיצוב החיצוני מוסיף מיגון חיוני לנסיעה בשבילים וגבעות עם התקנים בחזית ומאחור, פסי קישוט חלקיים בצידי הרכב וכן הגנה נוספת למערכת הפליטה מפני פגיעות בדוד האחורי. בתא הנוסעים אין הבדלים משמעותיים ביחס לגרסה הרגילה להוציא כיתובי פנדה 4X4 ומתגים עבור בקרת הנסיעה בשטח.

היצע המנועים של הפנדה מורכב ממנוע בנזין טווין אייר 85 כ"ס באדיבות נפח של 0.9 ל' כפי שמשרת את ה-500, וכן מנוע טורבו-דיזל מולטי-ג'ט לו 75 כ"ס. המנועים ישודכו לתיבות הילוכים ידניות עם חמישה יחסי העברה. המכונית תוצג לראשונה בתערוכת הרכב בפריס ותגיע לישראל בשלב מאוחר יותר.

עוד הרבה על פיאט בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully