וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוואסאקי חושפת נינג'ה 300 ו-Z800

5.9.2012 / 12:07

קוואסאקי נינג'ה 250 וה-Z750 יפנו את מקומם לדגמי נינג'ה 300 ו-Z800 חדשים עם יותר כוח, טכנולוגיה ובטיחות

תערוכת מילאנו המפורסמת לדו-גלגלי תיפתח רק בעוד כחודשיים, אך לקוואסאקי כבר בוער באצבעות לחשוף שני כלים חדשים מתוצרתה שיצטרפו אל ההיצע בתחילת 2013.

האופנוע הראשון, הוא המשך ישיר לנינג'ה 250 הפופולארי של החברה. האופנוע שהשאיר טעם ספורטיבי בפיהם של רוכבים צעירים רבים. מחליפו יציע ככל הנראה שדרוג של התפישה הזו עם מנוע 296 סמ"ק חדש, גדול וחזק מבעבר. מסביבו נבנתה שלדה חדשה וקשיחה מבעבר ומותקנים בו רכיבים חדשים כמו מצמד מחליק, צמיג אחורי ברוחב 140 מ"מ ואף מערכת ה-ABS הכה חשובה לבטיחות.
‫‫

ה-‪Ninja 300‬ החדש מקבל גם עיצוב חדש השאול ממרבית אופנועי הספורט של החברה. ה-ZX-10R תרם את המשקף בחזית, ה-ZX-6R תרם את צמד פנסי החזית וה-ZZR1400 תרם את. הפירינג הכללי ועיצוב החישוקים. לוח המחוונים ישלב תצוגה אנלוגית ודיגיטאלית ויעביר אינפורמציה לרוכב אודות מצב הדלק, מדי מרחק מתאפסים, מדי צריכת דלק, שעון זמן ועוד. הנינג'ה 300 יגיע לארץ בתחילת 2013, אך מחירו הרשמי טרם פורסם.

קוואסאקי משגרת גם אופנוע למתקדמים - ה-Z800 שיחליף את ה-Z750 וגם את גרסת ה-R המעודכנת. ה-Z החדש נועד להמשיך את הצלחת הדגם הקודם וכמו במקרה של הנינג'ה הקטן, גם הוא יציע שלדה, מנוע ומכללים חזקים יותר לטובת שדרוג חוויית הרכיבה. קוואסאקי לעומת זאת שומרים את הקלפים קרוב לחזה ולא מפרטים מעבר לכך על השינויים ונתוני המנוע החדש, מלבד נפחו שיעמוד על 806 סמ"ק. אלה יהיו זמינים קרוב יותר למועד התערוכה.

עוד על קוואסאקי בוואלה! רכב

עוד חדשות דו-גלגלי בוואלה! רכב

"לייק" אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה ביותר

  • עוד באותו נושא:
  • קוואסאקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully