וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאזדה 6: עכשיו הסטיישן

מאזדה מציגה את המרכב השימושי ביותר למשפחתית הגדולה מאזדה 6. אירופה תקבל אותה עם מנועי טורבו דיזל 2.2 ל' בטכנולוגיית סקי-אקטיב

למרות שמאזדה חשפה את ה-6 סטיישן החדשה באירוע משודר לפני כמה שבועות, זוהי הפעם הראשונה שניתן לראות בתמונה משותפת את גרסת הסדאן לעומת אחותה השימושית יותר. שתי המכוניות תחשפנה ביחד בתערוכת פריס, כאשר הסטיישן הגדולה תהיה המבוקשת בניהן נוכח הרגלי הצריכה ביבשת.

ההבדלים בין השתיים מתחילים רק אחרי קורה B המרכזית, שכן מהחרטום ועד לנקודת האמצע הן למעשה זהות לחלוטין. מחלקת העיצוב של מאזדה לא התאמצה יתר על המידה כדי לבסס את הסטיישן כטורר אירופאית מושכת במיוחד, ודאגה לציידה ביחידות תאורה ארוכות, מסילות על הגג וקצת שינויים בפרופיל היכן שקורה C משתפלת אחורנית.

מאזדה 6 סטיישן. אתר יצרן
מאזדה 6 סטיישן/אתר יצרן

את הפרט החשוב יותר – גודל תא המטען, מאזדה לא מפרסמת רשמית, אם כי נוכח מידותיה של ה-6 החדשה אפשר לומר שהמרחב וכושר הנשיאה שלה אינו צנוע במיוחד – לדור הקודם 530 ועד 1,750 ל' בקיפול השורה השנייה. תא הנוסעים של הסטיישן גם הוא יהיה זהה לסדאן עם תוספות קלות לנגישות לשטח הטעינה משורה שתיים.

כל המנועים של הסטיישן מועתקים ישירות מהסדאן, אולם בניגוד אליה גרסת ה-2.2 ל' טורבו-דיזל תהווה את היחידה החשובה ביותר לאירופה. מדובר בהספקים שינועו בין 160 ל-180 כ"ס בשידוך לתיבות הילוכים ידניות (לא בישראל) ותיבות ששה הילוכים אוטומטיות, כולל מנגנון ה-i-ELOOP לאגירת אנרגיה מבלימה ודימום הרכב בעת עמידה ממושכת. מפרטים מלאים יותר יתפרסמו עם פתיחת תערוכת פריס.

מאזדה 6 סטיישן. אתר יצרן
מאזדה 6 סטיישן/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • מאזדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully