וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי קבריולה מסמרת שיער

אודי חשפה את גרסת ה-RS5 הקיצונית עם חיפוי בד מעל הראשים ומנוע שמאיץ אותה ל-100 קמ"ש ב-4.9 שניות. ויש גם שמונה צבעים לבחור ביניהם

למרות שהמנוע האדיר של ה-RS5 הוא הלב והנשמה של המכונית, יחד עם הנעת הקוואטרו הכפולה, אודי מתעקשים לדבר לא מעט דווקא על העיצוב החיצוני שלה, ויש לכך סיבה טובה. ה-A5 היא ללא ספק מהנאות ביותר במותג אודי, אפילו מול ה-TT או ה-R8, ולכן מדגישים בחברה את העבודה שנעשתה כדי להסב מכונית קופה יפה לקבריולה חתיכה עם ציפורניים חדות.

עם ארבעה מושבים גדולים, האורך הכללי של המכונית עומד על 4.69 מ' ורוחבה 1.86 מ'. אודי מהללת בלי סוף על משהו שנקרא בפיה "פרופיל טורנדו", ומחזקת את הנוכחות הספורטיבית עם חישוקים יחודיים של גרסאות ה-RS. מאחור הותקן דפיוזר נמוך מאוד, נורות LED משובצות לה בשני הצדדים, היא נמוכה ב-20 מ"מ מאודי A5 קבריולה, והמפלטים הכפולים יחד עם הכיתוב RS אמורים לשדר ליתר הנהגים שכנראה ממש לא כדאי להתעסק איתה.

בתא הנוסעים המפואר הותקנו הגה ספורט עם שלושה חישורים בציפוי עור, מושבי ספורט, וניתן להתאים את צבעו של הגג (שחור, אפור, אדום או חום) לשמונה גוונים חיצוניים. זה ניתן לקיפול ב-17 שניות במהירות עד 50 קמ"ש ומאופסן מאחור (גזילה של 60 ל' מתוך 380 ל').

אופציה נוספת היא השתלת חבילת 'אלומיניום' המשולבת עם ערכת סיבי פחם ופולימר מסביב לתא המנוע כדי לשימור המכללים בין היתר. פרט לכך, יש כאן את כל הצעצועים המוכרים של אודי כגון ממשק MMI השולט על כל הנעשה (מיזוג, שמע, ניווט) עבור כל ארבעה הנוסעים ברכב ולוגואים RS נקודתיים.

אולם, אודי RS5 היא לפני הכול מכונת ביצועים עם מורשת מאחריה; בחזית שוכן מנוע בנפח 4.2 ל' FSI (ללא טורבו) בעל תפוקה מרבית של 450 כ"ס ב-8,250 סל"ד ו-43.6 קג"מ ב-4,000 עד 6,000 סל"ד. אחראית להעברת העוצמה לכל הגלגלים (קוואטרו) היא תיבת S טרוניק לה שבעה יחסי העברה עם תפעול מנופים מגלגל ההגה. על הכביש, היא משוגרת ל-100 קמ"ש ב-4.9 שניות ועד מהירות לא מוגבלת אלקטרונית של 280 קמ"ש (על פי הזמנה). צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 9.1 ק"מ לליטר (יצרן), אם כי יש להניח שעם רגל רגועה על המצערת.

מחירה של אודי RS5 באירופה עומד על 88 אלף יורו (440 אלף שקלים לפני מס), כאשר היא תצטרף לקונצרן פולקסווגן ורשימת הבכורות בתערוכת פריס בסוף החודש. אולי לאחר מכן נדע מתי ואם תופץ לישראל.

עוד הרבה על אודי בוואלה!רכב
הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully