וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיני של מיצובישי בדרך לישראל

המיראז' החדשה שנמכרה בעבר כקולט בישראל, חוזרת במחצית השניה של 2013 עם מראה גלובאלי, מידות זעירות ומנועים קטני נפח ויכולת אך חסכוניים

זוכרים את מיצובישי קולט? מכונית הסופר-מיני המבוקשת של שנות ה-90 שהייתה חביבת הצעירים ומתקיני מערכות הסטריאו? אז שנה לאחר חשיפת הדגם החדש, הגלובאלי - שהולך בצעדיה של ניסאן מיקרה, מיצובישי מוטורס תחל למכור אותו כמיראז' מיני באירופה בתום מקצה עדכונים שחולל בו שינוים משמעותיים ומשם הוא יגיע אלינו בעוד פחות משנה. כך על פי הודעת היבואנית 'כלמוביל'.

לא הרבה ידוע על המיראז' החדש, מלבד היותו רכב אסטרטגי שמתברג בשווקים רבים בעולם (בחלקים מכונה גלובל סמול) ואמור לחזק את המותג היפני בסגמנט הקטנות המוזלות. בפעם הראשונה שהוצג היה זה במסגרת תערוכת טוקיו 2011 ובמהלכה הציגה היפנית מנועי שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ל' ו-1.3 ל' בעלי 70 ו-80 כ"ס בשידוך לתיבות הילוכים ידניות או רציפות ומנגנוני 'עצור וסע'. החברה אף הצהירה על צריכת דלק ממוצעת של 27 ק"מ לליטר.

מיצובישי מיראז' (אירופה). אתר יצרן
מיצובישי מיראז. לא מלכת היופי אבל שימושית וחסכונית/אתר יצרן

למען הסדר, נבהיר שמיצובישי משתמשת בתחלופה גבוהה של מיתוג עבור המיראז' מאז שהוצג ב-1978. ארבע סדרות הופיעו על אותה תכנית במשך שני עשורים, כך שחלק ממדינות אירופה קיבלו לעתים קולט חדשה בעיצוב שונה לגמרי (וגם בגרסאות ראלי-ארט) ואילו במקומות אחרים, כמו בישראל, הקולט הופיעה רק לפרקים בתחילת ואמצע שנות ה-90.

המיראז' הקטן (אורך 3.7 מ') יתחרה בסגמנט המיני מול מכוניות דוגמת סוזוקי אלטו, שברולט ספארק, פיג'ו 107 ויונדאי i10. לא ברור מה יהיה מחיר הדגם אולם התחרות הצמודה בקבוצה זו מבטיחה עלות אטרקטיבית. בכורה רשמית תערך לו בתערוכת פריס שם ייחשפו פרטים נוספים אודותיו. רכב נוסף שיופיע לצידו יהיה אאוטלנדר היברידי (גם בדרך ארצה) בעל טווח נסיעה של 885 ק"מ וכן טעינה משקע ביתי.

עוד הרבה על מיצובישי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully