וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן ארוך טווח: דוקאטי סטריטפייטר 848

12.9.2012 / 8:30

אופנוע הספורט העירום החדש של דוקאטי, הסטריטפייטר 848 נמסר לנו לטובת בחינה ארוכת טווח. אז איך נראים החיים עם הצרעה של דוקאטי?

ניר בן טובים

אחרי ארבעה חודשים על גבי הדיאבל של דוקאטי, המעבר לכל אופנוע אחר היא קשה משום שהוא משנה לגמרי את ההרגלים של בעליו. אולם, לא היה לנו יותר מדי זמן להתברבר, שכן מיד עם כיבוי מנועו של הדיאבל המפלצתי וסיום מבחן הארוך טווח, החלנו מיד במבחן חדש עם קרוב משפחתו - דוקאטי סטריטפייטר 848 החדש.

הסטריט החדש שנבחן על ידנו לראשונה בישראל לפני חודשים ספורים, סיים תקופת שירות כאופנוע הדגמה לעיתונאים ולקוחות ב'ליגל' היבואנית ונמסר אלינו לטובת עריכת מבחן מקיף מהחיים עם הכלי. עד שנמסר לידנו, הספיק הסטריט לצבור 6,300 קילומטרים קשים מאוד, מה שמציב אותו באמצע הדרך לטיפול הראשון ב-12,000 ק"מ. בטרם המסירה, עבר הכלי בדיקה מקיפה במוסך החברה ומהלכה כוונו המתלים בחזרה אל הכיול המקורי, הוחלף צמיג אחורי לחדש וגם רפידות הבלם והנוזל מלפנים.

מבחן שבדומה לשאר המבחנים שערכנו, יארך חודשים רבים שבמהלכם ננסה לעמוד על היכולת לחיות עם אופנוע זה ביומיום ולכן נעמיד אותו במבחן בכל תחומי הרכיבה העומדים לרשותנו - נרכב עליו מדי יום לעבודה, נטייל עמו ברחבי המדינה, נביא אותו אל קצה יכולותיו הספורטיביות על הכביש ועל המסלול. כמו כן, נספר לכם על עלויות השימוש בו מבחינת שירות וטיפולים, עלויות תדלוקים וצריכת דלק וכמובן, תקלות מכאניות אם יתעוררו כאלה במהלך הדרך.

את חוויית השימוש בדוקאטי סטריטפייטר 848 נעביר אליכם כאן מדי חודש, אז כל שנותר לכם לעשות כדי לקבל את התמונה המלאה על אחד האופנועים היפים בישראל, זה לעקוב אחרינו כאן במדור מבחנים ארוכי הטווח שלנו בוואלה! רכב.

עוד מבחנים ארוכי טווח לאופנועים וקטנועים בוואלה! רכב

כאן תמצאו מבחן לאופנוע והקטנוע הבאים שלכם

"לייק" אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

ארוך טווח דוקאטי. ניר בן טובים
ארוך טווח דוקאטי/ניר בן טובים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully