וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיק-תק: לרכב למכולת ולחזור עם ביצים שלמות

פתרון נשיאה יעיל, חכם וזול לשירות השכרת האופניים בת"א תל-אופן, מבטיח שכל מה שתיקחו עמכם ישוב הבייתה בשלום ובמצב שמיש. תיק-תק, החל מ-50 שקלים

אין אחד שלא רכב פעם על אופניים ולא נאלץ לבצע שורה של אלתורים בשקל כדי לעגן את הציוד לכלי, חלילה יאבד הכול בגלל בור או בלימת חירום. בין אם הסתבכה לכם שקית עם לחם וחלב בגלגל והתפוצצה בדרמה, ובין אם הסבל הרגיל פשוט מאכזב בתפקודו, יש לכם כעת חלופה הרבה יותר טובה בדמות תיק נשיאה של חברת 'תיק-תק' שנועד והותאם לאופני 'תל-אופן'.

היוזמה המבורכת היא של נבות זיו, שהקים את החברה כדי לתת מענה לכל מי שסובל מהתופעה הזו בעודו רוכב על אופני תל-אופן (ומשלם כסף עבור השירות). "אני מנוי לתל אופן, ואחד הדברים ששמתי לב אליהם כבר מההתחלה זה שסבל האופנים לא טוב" כך מספר. "קושרים עליו תיק רוכבים בחשש מתמיד שמא הוא יפול, שקיות לא ניתן לסחוב ובכלל מה שמעגן מטען לסבל זה זוג גומיות והן בד"כ קרועות - עניין זה קצת מחמיץ את כל אופן השימוש באופניים שנועדו לסידורים".

יחד עם העבודה של נבות, התיק עוצב ועובד על ידי מתכנן מקצועי ומיוצר בסין. לתיק מימדים קומפקטיים, עשוי פוליאסטר ועמיד בפני מים, והוא פותח עם אחסון מיוחד (כיס) בגב בעזרתו מתלבש על הסבל המקורי של תל-אופן בקלות.

המחירים לתיק-תק נעים בין 50 ל-60 שקלים וניתן לרכוש אותו בשני נפחים – 20 ו-28 ליטרים בהתאמה באתר החברה. כשאינו בשימוש, ניתן לקפלו לחלוטין ולשאת אותו בתיק אישי.

לאתר של תיק-תק
עוד חדשות ואביזרים בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • תל אופן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully