וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד התחבורה ישבית מכון הרישוי היימן

בעקבות ליקויים בטיחותיים שהתגלו במכון הרישוי באשדוד ייסגר המקום לתקופה של שמונה ימים החל מ-23 בספטמבר. "לא נהסס לסגור מקומות נוספים"

מכון הרישוי 'היימן' באשדוד ייסגר ב-23 בספטמבר לשמונה ימים בשל ליקויים בטיחותיים שנתגלו במקום על ידי בוחנים של משרד התחבורה. בית המשפט בירושלים דחה לאחרונה את בקשת המכון למנוע את הפסקת הפעילות ואף חייב את בעלי המקום בהוצאות משפט בסך 15 אלף שקלים, הורה על התליה של רשיון המכון וחייב לתקן את כל המפגעים כתנאי לחידושו.

במסגרת בדיקות שנערכו במקום, עלה כי המכון האשדודי התיר למכוניות לא תקינות לקבל אישור להתקנת צמיגים שאינם תואמים את הוראות היצרן והכשירן לעלות לכביש. עוד בממצאי החוקרים המכון ביצע טסט לרכב שבו חלו שינויים מבניים למרות שלא הוסמך לעשות כך ועל פי חוק מחויב להפנותו למשרד הרישוי.

בנוסף לאלה, התגלו אי-סדרים בטפסי רישום ואישורי רכב במכון המעידים על תפקוד לא תקין. בין היתר נמצאו עדויות להחלפת לוחיות רישוי ללא צורך, ניתנו אישורי מוסך בלתי שלמים ומסירת דיווחים שגויים למשרד הרישוי. מנכ"ל משרד התחבורה עוזי יצחק אומר שסגירת המכון הינה חלק מפעילות אכיפה שמבצע המשרד על מנת למנוע מכלי-רכב בעלי ליקויי בטיחות מסוכנים לנוע בכבישי ישראל, ואף הוסיף כי המשרד לא יהסס לסגור מקומות נוספים שיעברו על החוק.

עוד חדשות בוואלה! רכב
מדברים על מכוניות בפורום הרכב של וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully