וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן מציגה קרוסאובר עתידני

תחשוף בתערוכת פריס את הטרה קונספט עם שילוב חזותי בין ג'וק לליף החשמלית מצויד בהנעה חשמלית ואפס זיהום אוויר. בינתיים רק דגם רעיוני

קחו את ניסאן ג'וק, קשקאי וליף, חברו הכול ביחד ומהי התוצאה? ניסאן טרה (TeRRA ) קונספט – רכב ראווה אקולוגי שיוצג בתערוכת הרכב בפריס ומציג הן את שפת העיצוב הבאה של המותג והן את התכנון של החברה היפנית להפוך הנעה חלופית וחשמלית (תא דלק) לדבר שגרתי, לפחות ביום שבו הכול יהיה זמין לציבור הרחב.

הטרה קונספט מתברגת בנוסח של ניסאן בין הקרוסאובר ג'וק לקשקאי במידותיה: אורכה עומד על 4.6 מ', רוחבה 1.8 מ' והגובה 1.56 מ'. את ההשראה לעיצוב החיצוני לקחו המעצבים מסגנון חיים פעלתני של "לקוחות צעירים בצפון אירופה", כך אומר שירו נקמורה ראש המחלקה. "האזנו בקשב לרצון שלהם לנוע בכל מקום, עם רכב בעל הנעה כפולה ושאינו צורך דלק או מזהם את הסביבה", מוסיף.

תא הנוסעים הוא כמובן דגם לא ישים של המוצר הסדרתי, אלא מסמן את הכיוון החדש של הקבינות בחברה ה יפנית. חמש דלתות (ידיות נסתרות בחלק האחורי) פותחות לרווחה חלל פנים מרווח עם סידור לחמישה אנשים עם דיפוני עץ ובד המקנים תחושה של רכב "ידידותי" לכדור הארץ. פטנט חדש הוא שימוש בטאבלט במקום לוחות וקונסולה, כך שניתן לדפדף בין התפריטים בקלות ולקבל תמונה נקייה וחדה של המידע המוזן מהרכב. עוד חידוש הוא מושבים טרפזיים שניתן לקפל את כולם לרצפה כמעט שטוחה.

את ההינע מקבלת הטרה ממערכת ירוקה מושאלת בחלקה מניסאן ליף. הכוח לגלגלים הקדמיים מגיע ממנוע חשמלי דומה והתמיכה הינה מתא דלק מימני קומפקטי מותקן בחזית שהוא שכלול של הקונספטים שהוצגו מאז שנת 2005 בסדרת PIVO. אין נתונים רשמיים על ביצועים וקיבולת מאחר וזו גרסת קונספט.

המנהל האסטרטגי של ניסאן פרנסויה בראון, אומר שהטרה היא היעד הבא בענף ללא זיהום אוויר וקרוסאוברים שימושיים למשפחה. "הטרה אמנם לא נבנתה להתמודד עם שטח קשה, אבל לחיים אורבאנים היא תהיה מושלמת. עוד תשמעו עליה בשנים הקרובות".

עוד הרבה על ניסאן בוואלה! רכב
הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל
פורום הרכב של וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully