וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

14,000 מכוניות שברולט בישראל - למוסך

קריאת תיקון עולמית שהפעילה ג'נרל מוטורס תזמן בישראל אלפי דגמי שברולט שיוצרו בקוריאה בין 2007 ל-2010 בעקבות תקלה במערכת ה-ABS

14,000 מכוניות שברולט שיוצרו בדרום קוריאה בין השנים 2007-2010 מוזמנות למוסכי השירות של היבואנית UMI כדי לפתור תקלה במערכת ה-ABS. כך על פי הודעת היבואנית היום (חמישי). הדגמים שנקראים לתיקון בישראל נכללים בריקול גלובאלי של GM.

המכוניות שתקראנה למוסך הן: אוואו (5,100), אופטרה (7,218), קפטיבה (310) ושברולט אפיקה עם 1,324 מכוניות שבהן מופיע הליקוי. על פי הודעת היצרנית, התקלה נובעת משיבוש בפעילות המערכת ההידרואלית במערכת ה-ABS. החשש נובע משסתום פנימי שעלול להתפס ולפגוע בכושר ההאטה של המכונית. היחידה תבדק ובמידה ויהיה צורך יוחלף החלק ללא עלות. אם לא תתועד התקלה והמערכת פועלת בשטף יוחלף רק נוזל הבלם. משך העבודה כשלוש שעות.

מהיבואנית נמסר כי "לקוח שירצה לבדוק האם רכבו נכלל בקריאת השירות ולהזמין מראש תור לאחד ממרכזי השירות, יוכל לעשות זאת בעזרת אפליקציה ייעודית אשר גם תאפשר ללקוח להזמין תור למוסך במקרה שרכבו נכלל בקריאת השירות. ניתן למצוא את האפליקציה באתר האינטרנט של השירות, תחת הלשונית : אודות השירות – שירותי RECALL או לחילופין להתקשר למוקד שירות הלקוחות של UMI בטלפון 03-9534455".

אנו מזכירים כי לפי תקנות משרד התחבורה, מי שלא ימלא אחר הוראות היצרן לביצוע תיקון בתוך ששה חודשים, לא יוכל לחדש את רשיון הרכב.

מדברים על תקלות ברכב בפורום של וואלה!

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט
  • umi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully