וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוואסאקי ZX-6R החדש נחשף

14.9.2012 / 7:18

ZX-6R, אופנוע הסופרספורט של קוואסאקי מגדיל את נפח המנוע, מקבל עזרים אלקטרוניים ולא שוכח את חיי היומיום

תערוכת האופנועים במילאנו מתקרבת ועמה החשיפות - קוואסאקי מקדימה וחושפת את ה-ZX6R החדש. אופנוע הסופרספורט של החברה הירוקה שמר אמנם על השלדה והמבנה הכללי של המנוע, אבל אמור להציע לרוכב שלו יותר מהכל.

המנוע כאמור לא השתנה חיצונית, אבל שינויים פנימיים להארכת מהלך הבוכנה העלו את הנפח מ-599 סמ"ק לכדי 636 סמ"ק ואלה לבדם מבטיחים פריסה מחודשת של עקומת הכוח במנוע. קוואסאקי מספרים על עליה בכל ממד בהספק ובמומנט, כאשר הדגש כאן הוא על מרכז והחלק התחתון של הסקאלה. לדבריהם, זה עוזר על המסלול, ממש כשם שזה עוזר בחיי היומיום. כמו כן נוסף גם מצמד מחליק חדש ומתקדם, אשר מסוגל למנוע את נעילת הגלגל האחורי בזמן הורדות הילוכים בהאטה.

לאחר הטיפול במנוע, גם המתלים עברו שדרוג מודרני. כעת גם ה-ZX-6R משתמש בטכנולוגיית הבוכנה הגדולה במזלג הקדמי (Showa), SFF-BP בספר הקיצורים של קוואסאקי. המתלים החדשים אמורים לא רק להיות מדויקים יותר ברכיבה ספורטיבית על המסלול, אלא גם נוחים יותר לשימוש על הכביש הציבורי.

גם המערך האלקטרוני התעבה מאוד. ה-ZX-6R מקבל את הטכנולוגיה של אחיו הגדולים עם בקרת אחיזה שלה 3 מצבים, שני מצבי תפוקת מנוע וכת מערכת ABS חדשה ואינטליגנטית, כפי שקוואסאקי מכנים אותה וזו לא רק מונעת את נעילת הגלגלים בבלימה חזקה, אלא שומרת על פעולה חלקה מאוד, מונעת את התרוממות הגלגל האחורי בבלימות חזקות וגם מסוגלת לקחת בחשבון הורדות הילוכים בזמן בלימה.

קוואסאקי ZX-6R החדש כאמור יעשה את הופעת הבכורה שלו בתערוכת מילאנו בחודש נובמבר ולישראל הוא יגיע ברבעון הראשון של 2013. על מחיר עוד מוקדם לדבר.

עוד חדשות דו-גלגלי בוואלה! רכב

כאן תמצאו מבחן לאופנוע הבא שלכם

ממשיכים לדבר על אופנועים בפורום הרכב של וואלה!

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

קוואסאקי נינג'ה ZX-6R. אתר יצרן
קוואסאקי נינג'ה ZX-6R/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • קוואסאקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully