וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופל: לא מרוצה מהרכב? תחזיר אותו

המטה של אופל בגרמניה מפעיל מדיניות כלכלית המאפשרת החזרת הרכב החדש בתוך 30 יום או 3,000 ק"מ אם הלקוח מאוכזב מהמוצר. "מאמינים שהאיכות תשכנע"

אופל ממשיכה להלחם במשבר התדמיתי. החטיבה המרכזית של היצרנית בגרמניה תאפשר לכל מי שקונה מכונית אופל חדשה להחזיר אותה בתום תקופה של 30 יום או 3,000 ק"מ ולקבל מלוא הכסף חזרה, כך מדווחת סוכנות הידיעות רויטרס. ג'נרל מוטורוס, בעלת הבית, מקווה שכך תצמצם את בריחת הקונים ותשפר את יחסיה עם תושבי גרמניה שאיבדו אמון בחוסן המותג.

התכנית נוסדה תחת הסלוגן "thrilled or just return it", והיא כאמור מוגבלת על פי הנתונים שצוינו לעיל ומפוקחת על ידי GM. "אנחנו רוצים לכבוש את ליבם של לקוחות חדשים באופל עם העסקה הזו. כל מי שינהג במכונית אופל בפעם הראשונה יחווה את האיכויות והחידושים שבה וישתכנע עד כמה היא טובה ומתקדמת", כך מסביר בכיר אופל תומאס סנדרן.

דובר החברה טוען שהמבצע יימשך עד להודעה חדשה, אולם כרגע אין החלטה להרחיב אותה לשלוחות נוספות באירופה או בשאר העולם.

"צריך להבין שהקהל הגרמני אינו נאמן לאופל ולמעשה, כך המצב מאז הוכפשה עם פרוץ המשבר הכלכלי ב-2009 שמוטט כמה אגפים בג'נרל מוטורס. ראשי אופל מודעים לכך ולכן מגיבים עם פתרונות המכוונים לכיס של הנהגים", אומר הכלכלן הגרמני סטיבן ברצל. "או שזה יעזור, או שהתגובה תהיה הפוכה ואנשים יבחינו שהחברה בייאוש גדול" הוא מוסיף.

זו אינה הפעם הראשונה אגב שתכנית כזו נרקמת כדי לפתות לקוחות. לפני כמה שנים בתקופת המיתון הקשה בארה"ב חברת יונדאי הציעה לגרעין גדול להיות חלק במיזם "איבדת את העבודה? החזר את מפתחות המכונית". חלק זעום השיב את כלי-הרכב בתום התקופה שהוקצתה, אך בחברה הדרום קוריאנית דיווחו לאחר מכן על עלייה חדה בכמות האנשים שהגיעו ורכשו מכוניות יונדאי חדשות בזכות התכנית.

באופל, שמכירותיה צללו רק באוגוסט האחרון ב-20 אחוזים (כל אירופה כאמור בירידה) ינסו לבלום את הצניחה עם המבצע החדש וללכת בצעדיה של יונדאי, אך איש בחברה אינו משלה את עצמו שזו הדרך הבטוחה לשיקום. "עומדת בפניהם דרך ארוכה אבל זו התחלה חיובית" מסכם ברצל.

עוד הרבה על אופל בוואלה! רכב
מדברים על אופל בפורום הרכב הגדול במדינה

  • עוד באותו נושא:
  • אופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully