וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד התחבורה יספר לכם מתי יגיע האוטובוס הבא

24.9.2012 / 9:55

משרד התחבורה משיק כלי שיאפשר למפתחי אפליקציות לשאוב בזמן אמת מידע על מיקום האוטובוסים

"קו 5 כבר עבר?" שאלה זו ורבות הדומות לה ייעלמו בקרוב. משרד התחבורה עובד בימים אלה על אפליקציה חדשה לסמאטרפונים (טלפונים חכמים) שצפויה להקל מאוד על השימוש בתחבורה ציבורית הקיימת בישראל. תוכנה חדשה זו, תאפשר בעזרת מכשיר הסלולארי החכם לקבל מידע בזמן אמת על מגוון נושאים חשובים כמו: מסלול האוטובוס, מיקומו המדויק, זמן ההגעה לתחנה (באמצעות סריקת ברקוד הקיים על גבי השילוט הקיים בתחנה וקריאת נתוני GPS), זמן ההגעה לנקודת היעד ואף המלצות על החלפות אוטובוסים, הכל בזמן אמת.

בשלב הראשון - ב-27 בספטמבר, יהפוך המידע לזמין עבור מפתחי אפליקציות, שיידרשו להירשם באתר משרד התחבורה כדי לקבל את המידע ולשלב אותו ביישומים אותם הם מפתחים. לאחר מכן, מתעתד המשרד עצמו להשיק אפליקציה משלו לסמארטפונים.

שר התחבורה ישראל כץ: "ישראל אחת המדינות היחידות בעולם, המאפשרת לציבור הרחב גישה בזמן אמת לנתוני התחבורה הציבורית. מדובר בצעד נוסף שנועד לשפר את השירות לציבור ולעודד את הנוסעים להעדיף את התחבורה הציבורית על פני הרכב הפרטי". השירות החדש יכנס לפעולה ב-27 בספטמבר, מיד לאחר יום הכיפורים ומאותו רגע ניתן יהיה להתעדכן על זמן ההגעה המדויק של קו האוטובוס לתחנה שליד הבית ולתכנן בהתאם את שעת היציאה לעבודה או ללימודים.



עוד על משרד התחבורה בוואלה! רכב

ממשיכים לדבר על תחבורה ציבורית בפורום הרכב של וואלה!

"לייק" אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully