וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למבורגיני מרחיבה בקיצוניות את משפחת הגיארדו

26.9.2012 / 22:38

הלמבורגיני ה"קטנה" בהיצע, מקבלת שתי גרסאות שישאירו אתכם המומים. הנה עוד שתי סיבות לחלום על שוורים בלילה

לצד שלל המכונית העממיות שבתערוכת פריס, יש גם מקום לקרם של העשירים. למבורגיני, יצרנית מכוניות הספורט והעל מסנטה אגתה שבאיטליה, תמלא את הביתן שלה בשתי גרסאות חדשות לגיארדו הקטנה. אחרי שחשפו את האוונטדור שוברת המוסכמות, הם מתפנים להרחיב שוב את משפחת הגיארדו, עם שתי גרסאות חדשות, מה שמעלה את מספרן של כולן ללא פחות מ-6 שמהן נמכרו כבר למעלה מ-13 אלף עותקים. הממ... במי לבחור?

שתי הגרסאות קיצוניות מאוד והראשונה וה"צנועה" שבניהן היא ה-LP 560-4. כפי שאתם יכולים וודאי להתרשם משמה, המנוע שלה מחלץ 560 כ"ס והוא מגיע לכל ארבעת הגלגלים. בכך אין שינוי ביחס לגרסת ה-LP הקודמת, אך החידוש הפעם מסתכם בקוסמטיקה. החזית חדשה וכך גם החלק האחורי כשבפני המעצבים נותרה הכוונה לשמור על המראה החד, אך לעשותו לרגרסיבי יותר. פתחי יניקת אוויר חדשים נפערו מלפנים, חישוקי ה-19 אינטש נצבעו בשחור ואנשי למבורגיני מספרים כי כעת האופן שבו האוויר מלטף את הרכב, יעשה יעיל יותר.

הגרסה השניה של הלמבורגיני גיארדו כבר עונה לשם המורכב והסקסי יותר, LP 570-4 אדיציונה טכניקה. ההבדל בניהן נעוץ בעובדה שגרסה זו כבר מבוססת על גרסת הסופרלג'רה הקלילה והספורטיבית יותר. אולם, אם הסופר לג'רה לא הייתה מיוחדת מספיק, הרי שהאדיציונה טכניקה חייבת להיות כזו. בנוסף למבחנה החד, מאחור נוספה כנף קבועה גבוהה לשיפור ההצמדה לאספלט במהירויות פליליות, פתחי יניקת האוויר והפליטה הוגדלו ויש גם שלושה צבעים חדשים ויקרים (שחור מט, כתום ולבן מט) לבחירת בעל הממון. אם הכוח והביצועים מעסיקים אתכם, מספר שתפוקת המנוע ביחס למשקל מגיעה לכדי 2.35 ק"ג לכוח סוס.

אם כל זה עשה לכם חשק ואתם כמובן לא גרים בישראל, נספר לכם שכבר בחודש נובמבר תוכלו להזמין לעצמכם אחת, או שתיים כאלה. שיהיה, אתם יודעים.

עוד על למבורגיני בוואלה! רכב

ממשיכים לדבר על מכוניות בפורום הרכב של וואלה!

"לייק" אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully